Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Λέει ότι είναι καλά ο Jeter

Μόνο θετικά μηνύματα γύρω από την κατάσταση του εγχειρισμένου του αστραγάλου που έσπασε πέρυσι, μεταδίδει ο Derek Jeter σε κάθε ευκαιρία που του δίνεται. Εχθές Τετάρτη, δημοσιογράφοι τον ρώτησαν αν ισχύει η δήλωση που είχε κάνει στο πριν λίγο καιρό, ότι θα είναι καθ' όλα έτοιμος για να παίξει στην θέση του στα αριστερά της δεύτερης βάσης, στο Opening Day. Η απάντησή του ήταν "Γιατί όχι;" Και μάλιστα δεν περιορίστηκε σε αυτές τις δύο λέξεις, αλλά εξήγησε περεταίρω: "Σας το έχω ξαναπεί. Έχω πάρει το ΟΚ των γιατρών για να ξεκινήσω τις δραστηριότητές μου και την προετοιμάσια μου που εμπλέκονται με το Baseball. Μου το έχουν επιτρέψει, όμως δεν έχω ξεκινήσει ακόμη. Από πλευράς φυσικής κατάστασης όμως βρίσκομαι ακριβώς εκεί που θέλω."
Χωρίς πάντως να θέλω να γίνω μάντης κακών, ένας άνθρωπος στα 38 του χρόνια, ο οποίος υπέστη εγχείριση στις 20 Οκτωβρίου 2012, σίγουρα δεν μπορεί να βρεθεί ακριβώς εκεί που ήταν όλα τα προηγούμενα χρόνια, κατά τα οποία έκανε πολύ καλύτερη προετοιμασία. Ας ελπίσουμε να διαψευστώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου