Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

Ο Σπάρτακος Πρωταθλητής 2012

Με τρεις συνεχόμενες νίκες επί του αιωνίου αντιπάλου του ο Σπαρτακος κατέκτησε το Ελληνικό Πρωτάθλημα Baseball για το 2012, αποδεικνύοντας ότι παραμένει η πιο φορμαρισμένη ομάδα της χώρας. Με λύσεις -κυρίως στο infield- και στο pitch και με δυναμικό ρόπαλο, κατάφερε να ξεπεράσει για τρίτη φορά το εμπόδιο που λέγεται Μαρούσι και να στεφθεί Πρωταθλητής με σκορ 8-10.

Θα σας έχω λεπτομέρειες σύντομα με φωτό και ένα σύντομο βίντεο, τόσο από αυτόν τον αγώνα, όσο και από τα τελικά του πρωταθλήματος παίδων μέχρι ηλικίας 12 ετών που έγιναν την Κυριακή στο γήπεδο του Softball.

4 σχόλια:

  1. Τις λεπτομέρειες,τη φωτό και το βίντεο απ´ τον τελικό δεν βλέπω και αρχίζω να ανησυχώ.Αν βρεις το χρόνο Κώστα κάνε και έναν απολογισμό της σεζόν τώρα που τελείωσε και όσοι αγαπάμε το baseball να συμμετάσχουμε στην κουβέντα.Ευχαριστώ
    Γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχώς αντιμετωπίζω κάποια τεχνικά προβλήματα με το βίντεο, αλλά μόλις τα ξεπεράσω θα τα αναρτήσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ένα παράδειγμα του γιατί πάει κατά διαόλου ΚΑΙ το ελληνικό πρωτάθλημα baseball(όπως και όλα τα πρωταθλήματα στην Έλλαδα) και ότι ο καθένας ασχολείται μόνο με την πάρτη του και την ομάδα του είναι το εξής:Για τον τελικό του πρωταθλήματος βλέπω 3,5 γραμμές ενώ για το μικρό τελικό βλέπω κανονικό άρθρο με ανάλυση του σκορ ανά inning κτλ.Κανονικά δεδομένου του ότι το blog είναι δικό σου Κώστα και μπορείς να γράψεις για ότι εσύ θέλεις και είναι επιλογή του καθενός αν θα το διαβάσει ή όχι δεν θα έκανα αυτό το παράπονο.Αλλά επειδή έχω διαβάσει προηγούμενα άρθρα σου που παραπονιέσαι για το επίπεδο του ελληνικού πρωταθλήματος( και καλά κάνεις) και το ότι κανένας δεν ασχολείται με αυτό,το βρίσκω λίγο αντιφατικό όντας η μοναδική πηγή ενημέρωσης στο ίντερνετ για το ελληνικό πρωτάθλημα(googlare ελληνικό πρωτάθλημα baseball να δεις τι εννοώ) να μη σε νοιάζει να γράψεις ένα άρθρο για τον τελικό και ένα για απολογισμό της σεζόν.Εξάλλου ωραία είναι όλα τα του MLB αλλά όλο το ίντερνετ ασχολείται με αυτό.
    Με σεβασμό και εντελώς φιλικά(εξάλλου την ίδια τρέλα μοιραζόμαστε) Γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Γιώργο,
      Ευπρόσδεκτη η κριτική σου, αν και λίγο υπερβολική.
      Καταρχάς δεν μπορώ να φανταστώ ότι εννοείς, πως το δικό μου blog, ή το γεγονός ότι έγραψα περισσότερα για την Ευρυάλη από τον τελικό επηρεάζουν αρνητικά την εικόνα του Baseball στην Ελλάδα. Δεν μπορεί να εννοείς, ότι εγώ κοιτάω την πάρτη μου, όταν αυτό που κάνω εδώ είναι προσωπική κατάθεση ψυχής και χρόνου και προσφορά στο ελληνικό Baseball. Δεν πιστεύω ότι αυτό που κάνω εδώ μπορεί να ακυρώνεται επειδή δεν βρήκα τον χρόνο να γράψω όσο θα ήθελα (γιατί και εγώ ήθελα να γράψω περισσότερα) για τον τελικό. Όπως έγραψα, ήθελα και να κάνω ένα βιντεάκι (του οποίου όμως η ποιότητα όταν το μεταφέρω από το κινητό μου στον υπολογιστή γίνεται τόσο χάλια που δεν αξίζει να το ποστάρω). Στη συνέχεια όμως πέρασαν οι μέρες, μου έπεσαν παρα πολλές δουλειές και έτσι θεώρησα ότι δεν είναι δυνατόν να κάνω μεταχρονολογημένη ανάρτηση για τον τελικό μία ή δύο εβδομάδες μετά. Κι έτσι το άφησα. Αναλόγως φαντάσου ότι μου έστειλε ο Γαζής ενημέρωση για το πως πήγαν τα πιτσιρίκια στα δικά τους τελικά και δεν έχω βρει χρόνο ούτε γι' αυτα να γράψω και αυτό το θεωρώ πραγματικά απαράδεκτο εκ μέρους μου γιατί τα πιτσιρικια είναι το μέλλον. Γι' αυτό και προτίθεμαι να το διορθώσω.
      Επίσης -επίτρεψέ μου να σου πω- ότι ανασκόπηση του ελληνικού πρωταθλήματος δεν επρόκειτο να κάνω ούτως ή άλλως. Γιατί αν κάνω ανασκόπηση θα πρέπει να σκαλίσω. Διότι δεν έχω πλήρη ενημέρωση και εικόνα για όλα και επομένως δεν είναι δυνατόν να γράψω για πράγματα που δεν γνωρίζω σε βάθος και απόλυτα, διότι τότε θα αδικήσω κάποιους και θα αρχίσουν οι γκρίνιες.

      Διαγραφή