Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

The Dodgers' Child

Θεωρητικά οι Dodgers είναι εχθροί μου, αφού είμαι οπαδός των Giants και το rivalry ανάμεσα στις δύο ομάδες κρατάει από την εποχή που βρίσκονταν στη Νέα Υόρκη. Όταν όμως βλέπεις αυτή την εικόνα δεν μπορείς παρά να παραμερίσεις τις όποιες αντιπαλότητες.
Όπως με ενημερώνει ο Θοδωρής, το στιγμιότυπο συμπεριλαμβάνεται στις υποψήφιες φωτό της χρονιάς (μαζί με πολλές άλλες). Στο εδώ site πάντως, με αυτή τη φάτσα, με αυτή την αφοσίωση, με αυτή την αποφασιστηκότητα γραμμένη στα μάτια, με αυτό το στραβομένο στόμα του Ποπάυ που είναι σαν να λέει "θα σε σκίσω π....τη", αναγορεύεται ως φωτογραφία της χρονιάς χωρίς καμία διαδικασία. Έτσι.
Το μόνο που μπορείς να φανταστείς είναι ότι από το χέρι αυτού του μικρού, στο επόμενο κλάσμα του δευτερολέπτου θα φύγει μία βολίδα 94 μιλίων και θα τρυπήσει το γάντι του cather. Μπορεί σε καμιά δεκαπενταριά χρόνια, αλλά δεν πειράζει, εμείς βλέπουμε ήδη μπροστά. Τέλειος.

8 σχόλια:

  1. Χαιρετε και απο εμενα...
    οπως γνωριζετε οι περισσοτεροι και ειδικα ο Κώστας ειμαι δηλωμενος οπαδος της ομαδας του Ντιτροιτ...... (Κωστα ετοιμασου να ξαναδεις την εμφανιση του Detroit σε καθε προπονηση απο εδω και στο εξής).
    Γιατι τωρα εγινα οπαδος των Tigers... αφου δεν εχω σχεση με το Detroit (για να εχω τοπικιστικα κριτηρια) ??
    Απλα παρακολουθωντας τα τελευταια 2.5 χρονια baseball μου αρεσαν 2 ομαδες ... το Detroit και το Milwaukee ... ημουν αναποφασιστος μεχρι που περσι εγινε η μεταγραφη του Fielder και εγειρε η πλαστιγγα στο Detroit....
    Στις ΗΠΑ εχω παει μια φορα στην ζωη μου -στην Νεα Υορκη- και ειχα την τυχη να με φιλοξενησουν καποιοι οικογενειακοι φιλοι που μενουν στην περιοχη του Brooklyn......
    Ετσι καταφερα να δω μια εικονα -πραγματικης αμερικανικης κοινωνιας- με γειτονιες -που αποτελουνται απο διαφορες εθνικοτητες, συγκεκριμενα εκει που μεναμε κατοικουσαν αρκετοι εβραιοι- πηγα σε καταστηματα ετσιατορια και καφε που απειχαν πολυ απο την glamorous και trendy εικονα της ζωης στο Manhattan.... -οκ και εκει φυσικα πηγαμε και γι αυτο καταλαβα και την διαφορα- ....και μπορω να πω οτι το αγαπησα το Brooklyn γιατι ηταν πιο ανθρωπινο και φιλικο απο το Manhattan με τους τεραστιους ουρανοξυστες και τα super σπιτια διπλα στο Central Park....
    Ολα αυτα βεβαια προτου γνωρισω το baseball... (ευτυχως για καλη μου τυχη ειχα παει Χριστουγεννα οποτε δεν ειχε πρωταθλημα γιατι διαφορετικα τωρα θα εβριζα που ημουν εκει και δεν ειδα ενα παιχνιδι χεχε)
    Τον τελευταιο καιρο λοιπον και εχοντας αποκτησει το μικροβιο του baseball ... (αληθεια Κωστα μου ηρθε η απορια στα ελληνικα υπαρχει μεταφραση για το αθλημα μας..?? Βασοσφαιριση??? χααχαα γελειο μαλλον!!!)... παρακολουθησα το -τεραστιο μεν (11 δυωρα) καταπληκτικο δε ντοκιμαντερ του Ken Burns για την ιστορια του Baseball - θεωρω οτι οποιος θελει να ονομαζεται φιλος του Baseball πρεπει να το παρακολουθησει για να μαθει την ιστορια του και την μαγεια του αθληματος αυτου-.
    Σε αυτο λοιποξν το ντοκιμαντερ γινεται εκτενης αναφορα στην ομαδα των Brooklyn Dodgers... για το ιστορικο γηπεδο του Ebbets (Fields) για την αντιπαλοτητα με την ομαδα των Υankees ...... για την μετακομιση στην αλλη ακρη των ΗΠΑ.... Μαθαινοντας ολα αυτα τελικα συμπαθησα τρομερα την ομαδα των Dodgers....τοσο που λεω οτι αν ειχα δει το ντοκιμαντερ πριν 2 χρονια μαλλον θα ημουν οπαδος τους σημερα εστω και αν ειναι πλεον ομαδα του LA.....
    Επισης πρεπει να πω οτι μετα απο αυτα και αυτα ξεκρεμαστηκε και ενα μαγνητακι με το σημα ΝΥ (στα χρωματα των Yankees) που ειχα φερει ως αναμνηστικο απο το ταξιδι μου και φυσικα δεν γνωριζα την ιστορια των ομαδων οταν το αγοραζα....
    Τελειωνοντας λοιπον αυτο το μακρυ και μαλλον κουραστικο post ... να πω οτι και εγω ψηφιζω την photo αυτη ως φωτογραφια της χρονιας.... και ελπιζω να δουμε τον πιτσιρικα πραγματι σε μερικα χρονια να εκτοξευει απο αυτο το ΑΡΙΣΤΕΡΟ χερι .... βολιδες.... (τα κεφαλαια ειναι απο το κομπλεξ ενος αριστεροχειρα)
    χεχε
    Υ.Γ. μολις συμπαθησα παραπανω τους LA Dodgers αφου εμαθα οτι απεκτησαν εναν απο τους αγαπημενους μου pitchers (απο τους πρωτους που ειδα οταν επαιζε στους Brewers) τον Zack Greinke ο οποιος θα παρει τα ψιχουλα των 147εκατομμυριων δολλαριων για εξι χρονια...!!!! καπου 20 εκατομμυρια ευρω τον χρονο δηλαδη.....
    Κωστα παμε εντατικα για προπονησεις μηπως και μας παρει ματι κανενας scouter... και το 1/1000 να μου δωσουν εστω και για bat boy πηγαινω....
    χαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάω και για Dust Boy. Με ξεσκονόπανο.
      Το άθλημα πάντως κάποια στιγμή ονομάστηκε "Βασαιοσφαίριση", αλλά εγκαταλήφθηκε ταχύτατα, πιθανότατα ακόμη και από τους εμπνευστές της λέξης.
      Πάντως μιας και ο λόγος για ταξίδια στην Αμερική, σκέφτομαι ότι το τέλειο ταξίδι για εμένα, που συνδυάζει όλες μου τις Αμερικανιές και το έχω βάλει ως στόχο για την επόμενη δεκαετία είναι το εξής:

      Με αεροπλάνο μετάβαση στο Σικάγο. Παραμονή για τρεις ή τέσσερις ημέρες με παρακολούθηση ενός αγώνα των Cubs και ενός των White Sox.
      Ενοικίαση μίας Harley και αναχώρηση για L.A. μέσω του ιστορικού δρόμου 66.
      Επίσκεψη του Las Vegas και του φράγματος Hoover και άφιξη στον Ατλαντικό.
      Παραμονή τεσσάρων ημερών και παρακολούθηση ενός αγώνα των Dodgers και ενός των Angels.
      Παράδοση της Harley και αναχώρηση για San Francisco (δεν έχω σκεφτεί το μέσο). Επίσκεψη στο ξαδελφάκι μου (που μου έχει υποσχεθεί ότι θα με φιλοξενήσει). Παραμονή εκεί για όσο αντέξω με καθημερινή παρακολούθηση αγώνων Giants στο AT&T.
      Αναχώριση για Αθήνα (αν δεν έχω βρει δουλειά στο μεταξύ)

      Διαγραφή
    2. Λοιπον... Κωστα...
      Το ταξιδι σου μια χαρα ακουγεται.. προσωπικα δεν με ενδιαφερει καθολου το κομματι Harley route 66 ... οποτε εγω το αλλαζω και προσγειωνομαι στην Νεα Υορκη... (θα εχει και πιο ευκολα πτηση απο εδω απ οτι το Σικαγο) Βλεπω αγωνες Υankees και Mets.... και σε συνανταω στο Las Vegas ....
      α ξεχασα προυποθεση για να γινει αυτο .....
      ΝΑ ΕΧΩ ΠΙΑΣΕΙ ΤΟ ΤΖΟΚΕΡ-ΛΟΤΤΟ-ΛΑΧΕΙΟ (ΚΑΙ ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ)
      Διαφορετικα και με τα σημερινα δεδομενα.... μεχρι το Ελληνικο για να βλεπω την Ευρυαλη και να κανω προπονησεις μονο με βλεπω.......

      Διαγραφή
    3. Και εγώ θέλω να πάω Αμερική.
      Λοιπόν το ταξίδι θα ξεκινήσει με πτήση στην Νέα Υόρκη την οποία θα την εξερευνήσω όλη. Και όταν λέω όλη εννοώ όλη (Brooklyn, Manhattan κ.τ.λ). Μετά έφυγα για Λος Άντζελες, Καλιφόρνια, Νεβάδα, Μαϊάμι και γενικά ότι άλλο μπορέσω...!!!

      1Υ.Γ. Μεγάλο μέρος της διαδρομής θα το κάνω καβάλα σε μια Harley.
      2Υ.Γ. Σίγουρα στην Καλιφόρνια θα επισκεφθώ το Τσάρμινγκ...!!

      Διαγραφή
    4. @ Greek Pitcer. Το Lotto είναι προϋπόθεση
      @ Bone. Sorry που θα σε στενοχωρήσω μασκοτάκι, αλλά το Charming είναι φανταστική πόλη. Δεν υπάρχει. Και δεν το λέω με την νέα έννια της έκφρασης. Κυριολεκτώ. Το Charming δεν υπάρχει.

      Διαγραφή
    5. okay okay i foul....χαχαχαχα....
      Δεν πειράζει θα πω κάπου αλλού....ΧΑΧΑΧΑΧΑ....
      η Harley παραμένει στο σχέδιο...

      Διαγραφή
  2. Three-year-old Christian Haupt throws out the ceremonial first pitch prior to the Los Angeles Dodgers' baseball game against the San Diego Padres, on September 4, 2012, in Los Angeles.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο ρε tnotno, γιατί δεν είχα καταφέρει να βρω την λεζάντα.

      Διαγραφή