Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

Γιατί Πάμε Στοίχημα με Baseball;



Πάμε Στοίχημα δεν έχω παίξει ποτέ! Και κατά πάσα πιθανότητα δεν θα παίξω ποτέ... Γενικώς δεν είμαι πολύ του τζόγου και όποτε εμπλέκομαι με αυτόν διασκεδάζω τόσο όταν κερδίζω, όσο και όταν χάνω. Με άλλα λόγια περισσότερο απολαμβάνω τη διαδικασία παρά την νίκη. Για παράδειγμα, στις λίγες φορές που έχω βρεθεί σε καζίνο, παίζω Black Jack και κοστολογώ τη διασκέδασή μου. Είμαι δηλαδή πρόθυμος να πληρώσω ένα ποσό σαν να πήγαινα στα μπουζούκια. Άρα το ξεγράφω μόλις περάσω από την πόρτα. Εννοείται βέβαια ότι αν τελικά δεν το χάσω, η αν το αυγατίσω κιόλας τόσο το καλύτερο.
Θα μου πείτε τότε "γιατί ρε άνθρωπε αποφάσισες να κάνεις ένα blog με τίτλο "Πάμε Στοίχημα με Baseball";
Δύο είναι οι λόγοι και είναι αρκετά απλοί:
  1. Το Baseball είναι η μεγάλη μου αγάπη. Baseball παίζω και παρακολουθώ συστηματικά εδώ και έξι χρόνια( από το 2004) και το έχω λατρέψει σε τέτοιο βαθμό, ώστε να αντλώ περισσότερη χαρά από μία νίκη των Giants του San Francisco παρά της ΑΕΚ (αν και το ΑΕΚακι είναι βαθιά μέσα στην ψυχή μου).
  2. Αν έκανα ένα blog αφιερωμένο στο Baseball νωρίτερα (όπως το σκεφτόμουν άλλωστε πριν από δύο χρόνια) κατά πάσα πιθανότητα δεν θα ενδιαφερόταν να το διαβάσει κανείς, ενώ τώρα, λόγω του στοιχήματος που έβαλε αγώνες αμερικάνικου Baseball από τις 15 Ιουλίου, κάτι μπορεί να γίνει. Μην νοιώθω κι εγώ μοναξιές...
Στόχος μου λοιπόν σε αυτή τη νέα blogo προσπάθεια, δεν είναι απλώς να σας μεταφέρω μόνο τα προγνωστικά μου για τους αγώνες που έχει το κουπόνι. Άλλωστε προγρωστικά μπορείτε να βρείτε σε πολλά site κυρίως της άλλη πλευράς του Ατλαντικού. Δικός μου στόχος με την ευκαιρία, είναι να κάνουμε και μία γενικότερη εμβάθυνση στο άθλημα, το οποίο έχει σημαντικές προεκτάσεις -κυρίως κοινωνικές- στην Αμερικανική κοινωνία, ενώ η διάρθρωση του παιχνιδιού θα μπορούσε πολύ εύκολα να κάνει και τους Έλληνες να το αγαπήσουν. Για να γίνει όμως αυτό θα πρέπει πρώτα να αφαιρέσουν από πάνω του τη ρετσινιά της "Αμερικανιάς". Άλλωστε μην ξεχνάτε ότι το Baseball είναι ένα καλοκαιρινό παιχνίδι και στη χώρα μας έχουμε εννέα μήνες ήλιο. Δεν παίζεται υπο βροχή (ή τουλάχιστον υπό πολύ βροχή) κι αυτό διότι το νερό επηρεάζει το βάρος της μπάλας και την κάνει γλυστερή, δυσκολεύοντας τους pitchers να σερβίρουν σωστά την μπάλα, αλλά και τους αμυντικούν να την διαχειριστούν.
Κατά καιρούς λοιπόν, εκτός από τα προγνωστικά μου, θα γράφω και κάποια μικρή ανάλυση για όποιο θέμα μου έρχεται στο μυαλό γύρω από το Baseball. Μόνο που θα σας παρακαλέσω να δείξετε μία μικρή επιείκεια αν η θεματολογία μου γέρνει λίγο σε επιλογές προς τους Giants. Μην ξεχνάτε άλλωστε ότι τα χρώματα του blog (μαύρο και πορτοκαλί) δεν έχουν επιλεγεί τυχαία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου