Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

Φαβορί ή Αουτσάιντερ; Ιδού η απορία

Φαβορί ή Αουτσάιντερ;
Μεγάλη ερώτηση!!!
Εχθές ήρθε ένας φίλος μου και μου λέει. "Θα παίξω τα Φαβορί. Δεν σπάνε ρε παιδί μου..."
Χαμογέλασα.... Επέμεινε και λίγο αργότερα μου έφερε το δελτίο που είχε καταθέσει. Όντώς ήταν τέσσερα φαβορί Phillies, Yankees, Dodgers, Angels και ένα over στο Royals @ Red Sox. Από τα τέσσερα φαβορί, έπιασε τα δύο, καθώς οι Phillies (με τον Clif Lee παρακαλώ στο βουναλάκι) έφαγαν τέσσερα στο δεύτερο inning και τελικά έχασαν 5-4, με λάθη των αμυντικών, με περπατήματα από τον pitcher... ένα inning κολαση. Μάλιστα το έβλεπα ζωντανά και είχα γίνει έξαλλος, καθώς κι εγώ είχα δώσει τους Phillies να κερδίσουν.
Το δεύτερο "φαβορί" (Θεός να το κάνει) που είχε παίξει, ήταν οι Angels εναντίον των Cleveland Indians. Του λέω ότι αυτό είναι πολύ αμφίρροπο παιχνίδι. Αντιδρά και μου δείχνει την απόδοση στο κουπόνι, που όντως είχε τους Angels 1,70 και τους Indians 2.00!!! Γιατί ρε παιδιά οι Indians 2,00; Τρελαθήκαμε; Είναι δεύτεροι στο Division τους με 520, όπως και οι Angels με 534! Σιγά τη διαφορά! Μήπως ήταν θέμα έδρας; Μπά... Οι Angels είναι 28-23 στο γήπεδό τους, ενώ οι Indians είναι 24-28 on the road. Άρα; Όλα σχεδόν ίδια. Τί έγινε τελικά; Κέρδισαν οι Indians.
Πρώτο συμπέρασμα λοιπόν: Φαβορί & Αουτσάιντερ στο Baseball ΔΕΝ Υ-ΠΑ-ΡΧΟΥΝ!!!
Δεν υπάρχουν ρε παιδιά τί να κάνουμε;!;!

Πάμε στα δικά μου τώρα... Εχθές πρότεινα εκτός από τους Phillies, άλλα δύο φαβορί. Τους μισητούς, μισητούς, μισητούς StLouis Cardinals και τους Boston Red Sox. Οι μεν μισητοί, μισητοί, μισητοί κέρδισαν το Houston (σιγά τα ωά) και οι Boston βασανίστηκαν για 14 innings (το παιχνίδι τελείωσε κάπου στη 1:30 το ξημέρωμα ώρα Αμερικής) και τελικά οι Padres τους φυστίκωσαν 2 και έσπασαν την ισοπαλία του 1-1. Παρεμπιπτόντως αυτό ήταν το over του φίλου μου, ο οποίος με ρώτησε. "Μήπως τελικά το baseball είναι πιο πολύ under;"
Ου... Αμέ... Και με ρώτησε σήμερα που οι Texas Rangers έκαναν ρεκόρ της σεζόν σε runs κερδίζοντας τους Minessota Twins 20-6!!! Από τους οποίους έχουν χάσει επτά στις οκτώ φορές που τους έχουν σηναντήσει φέτος!!! Είπατε τίποτα;
Άρα που καταλήγουμε; Όχι μόνο δεν υπάρχουν Φαβορί, δεν υπάρχει ούτε σωτηρία στο over-under. Μπορεί να έρθει ό,τι νάναι!!! Αν το δείτε το είδατε. Εγώ αυτό προσπαθώ εδώ και αρκετές ημέρες και δυστυχώς είμαι κολημένος με το ένα στα τρία. Το μακρύτερο δηλαδή!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου