Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

Συνέπεια

Συνέπεια! Αυτή είναι η λέξη που με χαρακτηρίζει. Είναι ένας άλλος τρόπος για να περιγράψει κανείς τη στασιμότητα. Συνεπής λοιπόν κι εγώ πέτυχα πάλι ένα στα τρία και "είδα" κι άλλο ένα. Το πρότεινα όμως; Όχι! Να λοιπόν μαλάκα. (συνοδεύεται με κίνηση ανοιχτών παλαμών προς το πρόσωπό μου όπου η μία παλάμη -η δεξιά- προσκρούει στην πλάτη του αριστερού μου χεριού κάνοντας τον χαρακτηριστικό ήχο)
Το over Yankees το "είδα" από χιλιόμετρα. Τους έκαναν τους Athletics κομμάτια 17-7.
Με το άλλο over τί έγινε μεγάλε; Στην ανάλυση έγραφες ότι οι Phillies γαμούν τελευταία και θα τους σκίσουν τους Padres. Και γιατι λοιπόν δεν πρότινες νίκη των Phillies αλλά έβαλες over; Έλα ντε!
Τέλος μας την έκαναν οι Cubs. Ποιοί; Οι Cubs! Οι Lovable Loosers!!! Με τον Zambrano, που τον έχω στην ομάδα μου στο Fantasy και κάθε φορά μετανιώνω την ώρα και τη στιγμή. Τέλος πάντων, αφού έφαγε δύο πόντους στα πρώτα innings και τη γλύτωσε φτηνά από δύο innings με γεμάτες βάσεις, τελικά μίλησαν τα ρόπαλα των Cubs που έβαλαν τέσσερα runs στο πέμπτο. Κι έτσι W για το Chicago που τα πάει όμως χάλια φέτος. Πάλι θα κλαίνε στην πόλη των ανέμων και θα λένε "δεν πειράζει" πάμε για του χρόνου. Άλλωστε έχουν συνηθίσει. Έχουν να πάρουν πρωτάθλημα (δηλαδή World Series) από τον 1908! Πόσο; Από το 1908. Για μετρήστε. 103 χρόνια. Για πλάκα λοιπόν σας παραπέμπω στο τραγούδι του Steve Goodman A Dying Cubs Fun Last Request

http://www.youtube.com/watch?v=7xBxZGQ1dJkΣύνδεσμος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου