Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

Yankees, Phillies & Astros

Για πάμε λίγο νωρίτερα σήμερα μπας και προλάβω κανέναν που να θέλει να πάει στο πρακτορείο.

Και επειδή είμαι και επίμονος τύπος θα επιλέξω τα ίδια παιχνίδια με χθες, αποφεύγοντας όμως το over-under. Πάμε για νίκες λοιπόν.
Και αρχίζουμε με Oakland Athletics@New York Yankees 615 στο κουπόνι. Και βλέπω πάλι Yankees. Διότι πολύ απλά έχουν τσακίσει φέτος το Oakland όσες φορές το συνάντησαν. Σύνολο 11. Διότι στα day games οι Yankees έχουν φέτος 28 νίκες και μόλις 5 ήττες, με τον A.J. Burnet να έχει κερδίσεις ημέρα 5 παιχνίδια και να έχει χάσει μόνο ένα. Αντιθέτως ο Harden που ανεβαίνει στο βουναλάκι για τους A's είναι 0-3 σε νίκες-ήττες απέναντι στη Νέα Υόρκη, και έχει δεχθεί 5,34 ERA στις τελευταίες έξι ενάρξεις εναντίον τους.

Δεύτερο παιχνίδι San Diego Padres@Philladelpia Phillies 619 στο κουπόνι. Τους κέρδισαν χθες θα τους ξανακερδίσουν σήμερα. Γιατί; Διότι πολύ απλά έχουν βρει το κουμπί τους και βουλώνουν τα ρόπαλά τους. Και μπορεί μεν οι πιο εντυπωσιακές φάσεις στο Baseball να είναι οι αμυντικές, τα παιχνίδια όμως τα κερδίζουν τα ρόπαλα. Και οι παπάδες δεν χτυπάνε απέναντι στους Phillies. Όλη τη χρονιά έχουν μέσο όρο 154 (ο Χριστός και η Παναγία) έχουν σημειώσει μόλις 4 runs, έχουν χάσει πέντε φορές και δεν έχουν κερδίσει καμία. Και επειδή όπως έχω ξαναγράψει, στο Baseball μία ομάδα (ακόμα και η χειρότερη) μπορεί να κερδίσει την καλύτερη (αυτοί φέτος είναι οι Phillies) αρκεί ο pitcher της να βρεθεί σε καλή μέρα, πάμε να δούμε και τους pitchers. Για τους Phillies αναλαμβάνει ο Kendrick με 5-4 νίκες-ήττες και ERA 3,34. Αντιθέτως ο Latos έχει ρεκόρ 5-10 σε νικες-ήττες και ERA 4,02. Το χειρότερο όμως είναι ότι την προηγούμενη φορά απέναντι στους Phillies ήταν πολύ ασταθείς. Άρα Phillies to win!!!

Τέλος πάμε πάλι για Houston Astros@Chicago Cubs 616 στο κουπόνι. Μας την έκαναν χθες οι Lovable Loosers με τον Biz Z (by the way ελπίζω να απολαύσατε το τραγουδάκι αν δεν το ακούσατε εδώ ειναι πάλι) Πάντως, καταλλητικό είναι ότι οι Cubs δεν έχουν πάρει W δύο φορές συνεχόμενες τον Ιούλιο και ούτε νομίζω ότι θα το κάνουν σήμερα. Επιπλέον σε αυτά τα W δεν έχει συμμετάσχει ο Wells ο οποίος είναι 0-3 και 7,38 ERA σε εννέα εκκινήσεις. Βέβαια θα μου πείτε από την άλλη οι Astros είναι η τελευταία ομάδα σε όλη την Αμερική με 33 νίκες και 66 ήττες και εγώ θέλω να κερδίσουν. Κάποια στιγμή γίνεται κι αυτό, έστω τρεις φορές στις δέκα Γιατί νομίζεται ότι και το Πάμε Στοίχημα δίνει την ίδια απόδοση και στους δύο 1,85; Δεν μπορούν να αποφασίσουν οι άνθρωποι. Λοιπόν εγώ αποφασίζω και λέω Houston. Και αν δεν με πολυ εμπιστεύεστε δίνω εναλλακτική under.

Τώρα για το τέλος να πω ότι ο φίλος μου ο Τίμος (φανατικός αναγνώστης μου ήδη) μου είπε πως θα πρέπει να βάζω και καμία απόδοση σε αυτά που προτείνω. Λοιπόν, αν βάλετε 15 ευρούθκια στις τρεις μου προτάσεις, και όλα πάνε καλά, θα πάρετε πίσω 73,26. Δεν είναι κι άσχημα για την Αμερικανιά.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου