Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

Οι Άγγελοι, η ΑΕΚ και το Baseball

Διαβάζω μία φοβερή είδηση που αναρτήθηκε προχθές στο Gazzetta.gr. Τίτλος της "Οι "Ανγκελος" της ΑΕΚ". Ο λόγος φυσικά για την οικογένεια Ανγκελος που έχουν στην κατοχή τους τους Baltimore Orioles και σύμφωνα με το ρεπορτάζ ενδιαφέρονται να εμπλακούν στα διοικητικά της ΑΕΚ.
Αντιλαμβάνεστε ότι -εκτός από μία μοναδική ευκαιρία για την προστασία της ΑΕΚ- πρόκειται για μία μοναδική ευκαιρία να την ενίσχυση του Baseball στην Ελλάδα, καθώς η οικογένεια Άνγκελος έχουν ήδη αποδείξει την πρόθεσή τους να κάνουν ό,τι μπορούν για να διαδοθεί το άθλημα στη χώρα μας. Προσέφεραν τη διοικητική βάση πάνω στην οποία δημιουργήθηκε η Εθνική Ομάδα των Ολυμπιακών αγώνων. Λέγεται ότι τότε εκτός από τον μακαρίτη Προπονητή Σκάουτερ Rob Derksen, οι Άνγκελος είχαν προσφέρει 500.000 δολάρια για την αγορά εξοπλισμού, ενώ προσέφεραν και τεχνογνωσία για την δημιουργία των γηπέδων Baseball που έγιναν στον Ελληνικό. Λίγο αργότερα ζήτησαν τα γήπεδα από το κράτος για να κάνουν προπονητικό κέντρο των Orioles, αλλά ας όψεται η ελληνική γραφειοκρατία, τους το αρνήθηκε. Γιατί; Άγνωστο.
Τέλος πάντων, θεωρώ ότι είναι περιττό να πω πως αν όντως ο Τζον Άνγκελος (γιός του Πίτερ και αντιπρόεδρος των Orioles) βάλει βαθιά τα χέρια του στην ΑΕΚ, δεν θα μου κάνει καμία εντύπωση να θελήσει να δημιουργηθεί και μία ομάδα Baseball της ΑΕΚ. Και τότε γιατί να μην ακολουθήσουν και τα άλλα μεγάλα ονόματα του ομαδικού αθλητισμού; Θα ήταν πραγματικά μία πολύ σημαντική εξέλιξη για την πορεία του Baseball στην Ελλάδα. Εγώ πάντως σίγουρα θα πάρω το γαντι μου, θα φορέσω την εμφάνισή μου και το καπελάκι μου και για πρώτη φορά στη ζωή μου θα πάω στο αεροδρόμειο για να υποδεχθώ κάποιον αθλητικό παράγοντα και θα φωνάζω (πιθανότατα μόνος μου) Ε-Ε-Ε-ΡΧΕ-ΤΑΙ, Ε-Ε-Ε-ΡΧΕ-ΤΑΙ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου