Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

Πρώτες εντυπώσεις από τον Παναμά

Λοιπόν πάιδες, από που να αρχίσω και που να τελειώσω. Από το γεγονός ότι όλη η χώρα ζει για το Baseball; Από την ελληνική κοινότητα που μας έχει υπδεχθεί σαν θεούς; Από τους ντόπιους που μας χαιρετούν και ζητούν να φωτογραφηθούν μαζί μας; Από τις εφημερίδες που λόγω του ότι παίζαμε με τον Παναμά μας είχαν  θέμα κάθε μέρα; Ήρθαν οι δημοσιογράφοι στο αεροδρόμιο για την άφιξή μας. Ήρθαν σε μία προπόνησή μας. Μας είχαν δισέλιδα και πρωτοσέλιδα, με τρέιλερ στην τηλεόραση για το παιχνίδι. Και χθες το βράδυ 27.000 Παναμέζοι γέμισαν το Rod Carew (Ροντ Καρού όπως το λένε εδώ) και φώναξαν για την χώρα τους. Εντάξει χάσαμε, αλλά τελικά χάσαμε; Δεν νομίζω!!! Δεν πιστεύω ότι έχω και ότι πρόκειται να ξαναζήσω κάτι τέτοιο ποτέ μου. Άλλωστε να σας πω το πιο απλό. Δεν μου έχει τύχει να ξαναακούσω τον Εθνικό Ύμνο όντας στον αγωνιστικό χώρο. Άσε που οι Έλληνες πίσω μου τραγουδούσαν και μου σηκώθηκε η τρίχα.
Λοιπόν αυτά τα λίγα για αρχή. Σιγά σιγά θα γεμίσω τα κενά, καθώς τώρα έχω WiFi και μπορώ να ανεβάζω πράγματα. Δύο λεπτομέριες μόνο. Ο Παναμάς είναι η χώρα των τεράτων. Πως είναι η ταινία ο Χορός των τεράτων. το ίδιο πράγμα. Δεν έχω ξαναδεί τόσο πολλές άσχημες γυναίκες μαζεμένες σε τόσο πολύ μικρό χώρο.
Το δεύτερο είναι ότι κάποιοι μου είχατε ζητήσει να σας βρω πού μεταδίδονται τα παιχνίδια. Λοιπόν το βρήκε ο φίλος μου ο Κώστας στο TVMAX en vivo. Ψάχτε το. Από αύριο παίζουμε στις δύο το μεσημέρι, δηλαδή 22:00 ώρα Ελλάδας με την Ολλανδία.

2 σχόλια:

  1. Sounds great Torch!!
    Για όποιον ενδιαφέρεται, μέσα στο site της IBAF υπάρχει ένα εργαλείο, το gametracker, που κάνει replay του παιχνιδιού play by play στον πραγματικό χρόνο διεξαγωγής του.
    πρώτα στο site www.ibaf.org
    μετά πηγαίνετε στο εικονίδιο XXXIX BWC
    μετά στο results and schedule
    και δίπλα σε κάθε αγώνα έχει το εικονίδιο GTK

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ φίλε για τις πληροφορίες που δίνείς, διότι η αλήθεια είναι ότι εδώ τα wifi δουλεύουν έτσι κι έτσι και δυσκολεύομαι πολύ να δω πράγματα. Βέβαια εμείς βλέπουμε τα πάντα στην τηλεόραση, καθώς υπάρχει Baseball σε κάθε οθ´ονη όπου βρεθούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή