Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

Χασούρες

Δυστυχώς τα πράγματα δεν πάνε καθόλου καλά. Και μην πάει το μυαλό σας στην ελληνική οικονομία, καθώς εδω που βρίσκομαι τη σκέφτομαι ελάχιστα. Θα έχω πολύ χρόνο να σκεφτώ τα οικονομικά μόλις επιστρέψω. Εδώ το μυαλό μου είναι αφιερωμένο στο Baseball.
Λοιπόν η Εθνική μας έδωσε το καλύτερό της παιχνίδι. Ο Pitcher μας Θοδωρής Μπουρδανιώτης έπαιξε τέλεια παραχωρόντας μόλις 3 runs (τα 2 earned) απέναντι στην Αμερική. Όμως τα ρόπαλά μας σίγησαν κι έτσι χάσαμε 3-0.
Στην MLB τώρα, οι phillies έχασαν, οι Yankees έχασαν και μόνο οι d-backs κέρδισαν. Κάτι λοιπόν δεν πάει καλά με τις προβλέψεις μου. Και πολύ φοβάμαι ότι θα συχεχίσει να μην πηγαίνει καλά, διότι για αύριο θα στοιχηματίσω στα δύο φαβορί-τους Phillies και τους Brewers- όμως η εμπειρία μουου λέει ότι δύσκολα θα έρθουν και τα δύο αποτελέσματα. Δεν μπορώ όμως να φανταστώ ποιο απο τα δύο θα χαθεί. Κι έτσι θα παραμείνω στην αρχική μου επιλογή.
Όσο για την Εθνική μας αύριο παίζουμε με το Πόρτο Ρίκο, μία από τις πιό αδύναμες ομάδες του ομίλου μας, που όμως κέρδισε την Αμερική. Οπότε τα πράγματα παραμένουν δύσκολα. Θα σας έχω νεότερα αύριο το απόγευμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου