Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Καρδινάλιοι, Επίσκοποι και Καντιλανάφτες

Τι τα θέλετε, οι μισητοί, μισητοί, μισητοί Cardinals με έχουν σκίσει φέτος. Ψυχολογικά εννοώ, διότι όσες φορές τους έχω υποστηρίξει, τα έχουν καταφέρει. Όσες φορές πάλι έχω στοιχηματίσει εναντίον τους, πάλι τα έχουν καταφέρει. Θα μου πείτε θα ήταν πολύ απλό να μην έπαιζα εναντίον τους. Άλήθεια είναι αυτό, αλλά τέλος πάντων καμιά φορά μιλάει η καρδιά και το συναίσθημα. Έτσι έγινε και χθες. Έυτυχώς όμως έβαλα και λίγο τη λογική στις προβλέψεις μου και σας είπα να παίξετε over, για το οποίο ήμουν και πολύ σίγουρος. Οπότε το καταχωρώ ως επιτυχία.
Τώρα για το World Series θα τα πούμε αύριο, ενώ σας υπόσχομαι ότι σύντομα (πιθανότατα το ΣΚ) θα σας έχω και εκπομπή αφιερωμένη στο ταξίδι της Εθνικής στον Παναμά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου