Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Δεν είμαι τρελός


Είναι μερικές φορές (και ακόμα περισσότερο το τελευταίο διάστημα) που νιώθω τύψεις όταν ανεβάζω κάποια νέα ανάρτηση στο blog μου σχετικά με το Baseball και μετά την tweetάρω κιόλας προκειμένου να τη διαβάσουν όσοι με παρακολουθούν. Αυτό το tweet ανεβαίνει και στο Facebook, και κάπου εκεί εμφανίζομαι δημοσίως αμέριμνος να ενδιαφέρομαι περισσότερο για το Baseball, παρά για το χαμό που γίνεται στη χώρα μας.
Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι φυσικά και δεν είναι έτσι.
Θέλω πολύ απλά να σας πω ότι δεν ζω σε άλλο κόσμο. Δεν είμαι ούτε αιθεροβάμων ούτε ηλίθιος. Απλά το blog μου και το Baseball μου δίνουν μία εγκεφαλική έξοδο. Αλλιώς θα τρελαθώ.
Θα τρελαθώ, καθώς μέσα στον Ιανουάριο πλήρωσα ό,τι είχα βάλει στην άκρη, στην εφορία.
Θα τρελαθώ καθώς δεν μπορώ ούτε να φανταστώ ποια θα είναι η εικόνα της χώρας όταν ο γιός μου γίνει 10 ετών, ή 15 ετών. Αν θα υπάρχουν σχολεία ή αν θα κάνει ουρά για συσσίτιο το μεσημέρι. Αν θα υπάρχουν Πανεπιστήμια για να σπουδάσει και θα υπάρχουν δουλειές για να προκόψει.
Θα τρελαθώ, καθώς προέρχομαι από μία πολύ μεγάλη ζημιά λόγω απώλειας της μηχανής μου τον Δεκέμβριο, μία ζημιά η οποία καταγράφεται σε 17.500 €, καθώς τόσα είναι τα χρήματα που θα έχω επιστρέψει στην Εθνική, όταν και αν καταφέρω να αποπληρώσω το δάνειο των 11.000 € που πήρα προκειμένου να αγοράσω μία νέα μηχανή. Στην ουσία με την υπογραφή που έβαλα την περασμένη εβδομάδα έγινα αυτομάτως φτωχότερος κατά 17.500 €.
Θα τρελαθώ καθώς από τον Ιανουάριο θα πρέπει κάθε μήνα μέχρι τον Ιούνιο να πληρώνω 317 €, καθώς τόσα θεωρεί το κράτος ότι μου περισσεύουν και επομένως μπορώ να τους τα δώσω. Επίσης (όπως σε όλους μας) από τον Ιανουάριο μου παρακρατούνται χρήματα από το μισθό μου για τη μείωση του αφορολογήτου και για την εισφορά αλληλεγγύης του 2012, ενώ κατά τον Ιούνιο αναμένεται να μου ανακοινωθεί πόσο θα πρέπει να πληρώσω για την εισφορά αλληλεγγύης του 2011. Επειδή -όπως σας είπα πολύ απλά πιο πάνω- τόσα θεωρεί το κράτος ότι μου περισσεύουν για να τους δίνω κάθε μήνα.
Και μέσα σε αυτή την κόλαση (που είμαι σίγουρος ότι είναι πολύ πιο ήρεμη από αυτή που ζουν κάποιοι άλλοι μισθωτοί σαν κι εμένα) συζητείται από την Κυβέρνηση η περεταίρω μείωση των μισθών κατά 25% με κατάργηση δώρων, επιδομάτων και ωριμάνσεων.
Άρα δεν είμαι τρελός που θέλω να σας γράφω για το Baseball.
Δεν είμαι τρελός που αναζητώ διέξοδο.
Δεν είμαι τρελός που προσπαθώ να απασχολώ με κάτι άλλο το μυαλό μου.
Είμαι απλά ένας Έλληνας που το χάνει μέρα με τη μέρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου