Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

Μπρρρρρρ Κρύο

"Εξέγερση" στους Giants. Ο Ryan Theriot στο SF
Η παγωνιά έχει ρίξει σε πραγματική χειμερία νάρκη το Baseball, καθώς οι ειδήσεις που εντυπωσιάζουν έχουν μειωθεί εντονότατα μετά και τις υπογραφές του Prince Fielder με τους Tigers και του Tim Lincecum με τους Giants. Έτσι τώρα πρώτες ειδήσεις καταφέρνουν να γίνονται μικρότερης σημασίας μετεγγραφές και συμφωνίες, όπως εκείνη του Ryan Theriot στους Giants. Προσέξτε την προφορά. Διαβάζεται "Τέριο" και όχι "Δερίοτ" όπως ίσως το διαβάσατε που σημαίνει "η εξέγερση". Βέβαια πολλοί αποδίδουν αυτό το παρατσούκλι στον νέο Short Stop των Giants, οι οποίοι τον πήραν από τους περυσινούς νικητές του Πρωταθλήματος Cardinals. Ο παίκτης -που έχει αναδειχθεί κυρίως μέσα απο την εξαετή πορεία του στους Cubs- θα πάρει για ένα χρόνο 1,25 εκατομμύρια δολάρια, ενώ σε αυτά μπορούν να προστεθούν άλλες 750.000 ανάλογα τις επιδόσεις και τα αποτελέσματα της ομάδας.
Σχεδόν τα δεκαπλάσια χρήματα θα κερδίσει όμως ο Hunter Pence ο οποίος υπέγραψε ετήσια παράταση του συμβολαίου του με τους Phillies για 10,4 εκατομμύρια. Όχι κι άσχημα.

Στην κατάψυξη και το Baseball στην Ελλάδα

Τις τελευταίες τέσσερις εβδομάδες πηγαίνω μαζί με έναν συμπαίκτη μου, στο γήπεδο κάθε Κυριακή και σχεδόν κάθε Σάββατο για προπόνηση. Όλες αυτές τις ημέρες (που κάνει κρύο, είναι αλήθεια) μόνο μία φορά εμφανίστηκαν και άλλοι συμπαίκτες. Τρεις τον αριθμό και χθες εμφανίστηκε out of the blue άλλος ένας. Ακόμα κι έτσι όμως έγινε καλή προπόνηση. Έβγαλα το άχτι μου στο ρόπαλο, και απλά έβγαλα το χέρι μου πετώντας ένα κάρο μπάλες ανάμεσα στις βάσεις και από τη θέση Short Stop και την τρίτη βάση.  Το αποτέλεσμα μετά από δύο ημέρες είναι να μην μπορώ να πάρω τα πόδια μου, αλλά δεν γ...έται νιώθω πολύ καλά. Πάω στο γήπεδο, και βγάζω από μέσα μου όλον τον εκνευρισμό που μου προκαλούν πλέον οι οικονομικές ειδήσεις που μεταδίδω όλη την υπόλοιπη εβδομάδα. Κρίμα που δεν ακολουθούν την ίδια πολιτική με εμένα και κάποιοι άλλοι.

Βελτιώσεις στο Blog

Με την ευκαιρία της ανάρτησης θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας κάποιες σκέψεις μου σχετικά με το Blog. Κατ' αρχάς θα προσέξατε (αν δεν το κάνατε ακόμα κάντε το τώρα) ότι πάνω δεξιά έβαλα ένα gadger για ειδήσεις από την MLB και ένα counter για το Opening Day, την ημέρα που στο δικό μου καλεντάρι σημαίνει το τέλος του χειμώνα και την έναρξη της Άνοιξης. Βέβαια φέτος είναι περίεργο το concept "Opening Day" καθώς θα υπάρξουν δύο παιχνίδια μεταξύ Marlins και Athletics στις 28 και 29 Μαρτίου, το οποία θα διεξαχθούν στην Ιαπωνία, ένα παιχνίδι ανάμεσα στους Cardinals και τους Marlins στις 4 Απριλίου, το οποίο χαρακτηρίζεται ως "Opening Night" και τέλος το επίσημο "Opening Day" στις 5 Απριλίου. Εγώ λοιπόν έχω βάλει ως ημέρα υπολογισμού τις 5 Απριλίου αφήνοντας τις άλλες τρεις ημέρες ως μπόνους πρόγευσης.
Εννοείται ότι για όλα τα παιχνίδια-προπομπούς θα υπάρξουν προβλέψεις, αλλά παράλληλα θα εκμεταλευτώ την ευκαιρία αυτών των παιχνιδιών προκειμένου να κάνω ένα δυναμικό come back της εμπομπής "Grand Slam" που δημιούργησα πέρυσι.
Πρόθεσή μου είναι -κάνοντας χρήση των νέων δυνατοτήτων που δίνει το διαδύκτιο- να παρουσιάζω μία εκπομπή ζωντανά κάθε Σάββατο πρωί, μέσω του site USTREAM, η οποία στη συνέχεια θα είναι διαθέσιμη on demand. Κατά το υπόλοιπο της εβδομάδας, οι προβλέψεις θα γίνονται παραδοσιακά με κείμενα,  αφήνοντας όμως παράθυρο και για έκτακτες (ζωντανές) εκπομπές, Θεού θέλοντος και καιρού (με την έννοια του "χρόνου") επιτρέποντος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου