Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

Είμαι σε άδεια. Επιστρέφω 16 Ιουλίου

Φίλοι μου καλοί, αυτή την εβδομάδα θα λείψω.
Θα είμαι στο εξοχικό της οικογένειάς μου στην Αργολίδα.
Δεν ξέρω τί δυνατότητες μεταφοράς δεδομένων έχει εκεί, σε περίπτωση όμως που δεν μπορώ να έχω πληροφορίες για τα παιχνίδια μέσω του κινητού μου, δεν θα βάλω κάποιες προβλέψεις.
Θα εκμεταλευτώ λοιπόν και την ανάπαυλα για το All Star Game που κάνει μισερή την εβδομάδα και έτσι θα τα ξαναπούμε, σίγουρα με πολύ όρεξη και ακόμη περισσότερη ανάλυση, τη Δευτέρα 16 Ιουλίου.

6 σχόλια:

  1. Μιας και ο Κώστας θα φύγει όπως λέει, εγώ θα ξανακάνω μια προσπάθεια να σας κρατήσω ενήμερους μέσω του facebook. Την προηγούμενη σελίδα την έσβησα γιατί δεν υπήρχε συμμετοχή. Τώρα που έχουμε μαζευτεί πολλοί εδώ μακάρι να έχω μια σημαντική συμμετοχή.Θέλω λοιπόν να μου απαντήσετε όλοι (αν όχι όλοι οι περισσότεροι) αν θα βοηθήσετε να ανέβει το baseball στην Ελλάδα έστω μέσω του facebook. Εγώ θα περιμένω και αν δεν έχω την ανάλογη συμμετοχή δεν θα γίνει τίποτα. Κώστα αν δεν υπάρχει πρόβλημα θα "δανείζομαι" τις προβλέψεις σου και όλα τα συναφή.

    Περιμένω απάντηση απ' όλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kωστα καλες διακοπες .... και εγω θα ποσταρω (εστω και με τη μορφη σχολιων) τα παιχνιδια που θα βλεπω πιο πιθανα και σιγουρα και οι υπολοιποι φιλοι θα σχολιαζουν οποτε δεν θα μεινει η σελιδα ανενεργη...
    Φιλε Bone δεν μας εδωσες στοιχεια για την σελιδα ..... στο Fb

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έδωσα γιατί θέλω να δω πρώτα πόσα άτομα θα μαζευτούν...
      το απόγευμα πιστεύω πως θα είναι ok η σελίδα...

      Διαγραφή
  3. xwse bone . kai pes stoixeia gia th selida . egw mesa .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραίος και ο Ανώνυμος(πες και ένα όνομα, παρατσούκλι)χαχαχαχαχαχα......ελπίζω το απόγευμα να την φτιάξω...τώρα δεν προλαβαίνω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λοιπόν η σελίδα στο facebook είναι έτοιμη....Όποιος θέλει (όχι όποιος θέλει,όλοι χαχαχαχαχαχα) ας κάνει LIKE....MLB Greek Fans....και θα μπορούμε να συζητάμε για ότι θέλετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή