Παρασκευή 20 Ιουλίου 2012

Ταμείο 50%

 Μετά το Mid Summer Classic πάει καλά το πράγμα. Εχθές πέτυχα τρια στα τέσσερα, ή για να ειμαι πιο ακριβής τρία στα πέντε, καθώς στο παιχνίδι των Tampa είχα δώσε και ένα over που όμως δεν επαληθευτηκε.
Όμως, είχα αρκετά μεγάλη τύχη στον τρόπο που μοίρασα τα παιχνίδια σε δύο δελτία, καθώς έβαλα μαζί το χαμένο Over και τους Nationals (που τα έκαναν θάλασσα με τον Gonzalez) και το συμπλήρωσα με τους Giants. Αυτό πήγε όλο στον κουβά, ενώ το δελτίο που είχα μόνο νικητές αγώνα με τους Tigers, Orioles και Tampa με έστειλε ταμείο. Πάλι καλά.

Μέσα στην επόμενη ώρα θα έχετε και τις προβλέψεις μου.

4 σχόλια:

  1. ανέβαζε και εδω το σχόλιο μου για το under/over. sto 651 cards vs cubs
    παρα Πολυ η ψηλά το οριο 8,5 για δυο. pitchers σε super φόρμα με era 2.80 και 1.96

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομίζω έχει κι άλλα διαμάντια πρωινιάτικα .
    642 under με όριο το 7.5 και απόδοση 1.85 στο παιχνίδι Ντιτροιτ εναντίον Σικαγο WSox. με Verlander - Peavy όπως επίσης το παιχνίδι Παντρες με Κολοράντο δίνει όριο 6.5 και είναι ένα εύκολο over με απόδοση 1.70 . Τα ERA των pitcher στο θεό 3.79 και 5.59 . Κι ας προέρχονται από καλές εμφανίσεις το όριο το βρίσκω πολύ χαμηλό .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως και το οριο των Padres είναι χαμηλό, αλλά αν θυμάμαι καλά και χθες τόσο τους είχαν και το παιχνίδι με το Houston έληξε 0-1. Είναι ομάδα που σκοράρει δύσκολα οι Padres και ίσως γι' αυτό να το έβαλαν. Σε κάθε περίπτωση είναι χαμηλό, καθώς οι Rockies είναι πιο αποδοτικοί.

      Διαγραφή
  3. Παιδιά σήμερα είμαι όλος δικό σας...μπορείτε να μου πείτε ότι θέλετε...και GreekPitcher (απαντάω εδώ για το προηγούμενο post) δεν είμαι ούτε Α.Ε.Κ. αλλά είμαι 16 χρονών και δεν θέλω να ασχοληθώ με τα πολιτικά θέματα ακόμα...
    Και απ' ότι βλέπω οι Cubs τους Marlins τους έχουν.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή