Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

Grand Slam με δύο στα τέσσερα

Όταν έφτιαχνα την χθεσινή εκπομπή είχα φανταστεί ότι θα ήταν υπέροχο να συμβούν τα εξής:
Κατ´ αρχάς να πετύχω το παρολί και έτσι την επομένη να πανηγυρίζω on camera φορώντας γάντι, κρατώντας μπαλάκια και κραδαίνοντας ρόπαλα. Δεν μου έκατσε διότι με πρόδωσαν -ποιοι- οι Phillies με τον Hamels αν έχεις Θεό...
Και όχι μόνο δεν μου έκατσαν οι Phillies αλλά μου βγήκε και δουλειά καθώς έπρεπε να είμαι στις 9:00 στο Intercontinental (απ´ όπου και σας γράφω :-)) για να παρακολουθήσω τον τρίτο Ράιχ-ενμπάχ -τον νέο πραγματικό Πρωθυπουργό της Ελλάδας- ο οποίος θα μιλήσει σε ένα συνέδριο του ελληνογοτθικού επιμελητηρίου.
Το δεύτερο που είχα φανταστεί ήταν ότι θα είχα γράψει τα πλάνα της 200ης νίκης του Wakefield την οποία την περιμένουμε μήνες τώρα και δεν μας καθόταν. Μας έκατσε, αλλά μας έκατσε και η βάρκα μαζί.
Το τρίτο που είχα φανταστεί ήταν ότι θα είχα σκανάρει ώστε να σας διαβάσω ένα δελτίο τύπου που έγραψα για να διαμαρτυρηθώ για την αδιαφορία που δείχνει η χώρα για το γεγονός ότι η Εθνική Ελλάδος θα πάει στο Παγκόσμιο κύπελλο Baseball που γίνεται στον Παναμά (το οποίο σχεδόν όλες οι εφημερίδες όπου το έστειλα το έγραψαν στ´ αρχ...α τους) και το τέταρτο ότι ταυτόχρονα θα σας ανακοίνωνα πως θα έχω την τιμή (κατά 99%) να συμμετέχω σε αυτή την αποστολή.
Θα μου πείτε "τί γκρινιάζεις ρε μεγάλε, τα δύο τελευταία κάντα αύριο" Σωστό είναι αυτό και έτσι θα κάνω. Δεν θα ήταν όμως όμορφο να καθόταν όλο το πακέτο;

3 σχόλια:

  1. Θα μπορούσες να πήγαινες στο Intercontinental φορώντας ένα μπλουζάκι με τυπωμένο το σύνθημα "Hamels είσαι πουλητάρι", να χρησιμοποιούσες το ρόπαλο εναντίον του Ραίχ-ενμπαχ και όταν σε ρωτούσαν "Γιατί το έκανες;" να απαντούσες διαβάζοντας το δελτίο τύπου!

    Υ.Γ : Το μπλογκ τώρα τελευταία έχει "βαρύνει" αρκετά ή είναι ιδέα μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 5 sta 6 elew hamels kai philadelphias kai koubas anti tameio me 106 axnista europoula . gamw ton hamels mou gamw kai th philadelphia oli . ftouuuuuuuu kseftiles .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαζί σας γαμώ τον Hamels μου γαμώ. Άκου οι Phillies να χάνουν από τους Astros με 4 runs στο 4ο inning. Χάλι ο Hamels.

    ΑπάντησηΔιαγραφή