Κυριακή 21 Αυγούστου 2011

Νάνοι, νάνοι, νάνοι

Ο τίτλος φυσικά αφορά τους Giants. Λοιπόν τέλος οι προβλέψεις για το San Fransisco, διότι είμαι υποκειμενικός. Και δεν καταλαβαίνω, γιατί, ενώ βλέπω το κακό να έρχεται (έγραψα χθες ότι τον Bumgarner δεν τον εμπιστεύομαι) εμφανίζομαι τέλικα πιο σίγουρος για την νίκη τους. Άρα μάλλον δεν αποφασίζω αντικειμενικά. Έτσι, μετά την πρώτη απαγόρευση που μου έθεσα να μην παίζω εναντίον των Giants, τώρα θα μου βάλω και δεύτερη: Όποτε κάνω πρόβλεψη για τους Giants θα την βάζω τέταρτη. Κάλι σαν μπαλατνέρ εκτός συναγωνισμού κι όποιος θέλει ακολουθεί... Που καλό θα είνα να μην ακολουθούν και πολλοί, όταν η ομάδα έχει για παράδειγμα τον Cody Ross ως leadoff hitter. Ο Ross είναι σε slump από πέρυσι που βγήκε MVP στο World Series, τώρα είναι και top of the lineup; Να χέσω το lineup. Τέλος πάντων αυτά με τους Giants μου (γιατί παραμένουν "μου") πάμε τώρα για τα υπόλοιπα.

Να είναι καλά αυτοί οι Phillies, που μου κάνουν σχεδόν πάντα τα χατήρια. Και ο Oswald διπλό χατήρι γιατί το έχω και στο Fantasy και μου έφτιαξε τα στατιστικά χθες. Όσο για τους Boston, ένα inning ήταν αρκετό για να κλωτσήσουν την καρδάρα με το γάλα. Δέχθηκαν 8 runs, τα τέσσερα ο Wakefield που άφησε το παιχνίδι ισόπαλο και τα υπόλοιπα κάποιος Albers που χρεώθηκε και την ήττα.

Νάτο λοιπόν άλλη μία φορά με τους φιλοξενούμενους. Σαν το ανέκδοτο που σας έγραψα χθες.
-Είναι καλό αυτό το σύστημα όλο εκτός έδρας;
-Έτσι κι έτσι...

2 σχόλια:

  1. sto grafa kai htes me tous giants,,,tin perimena tin douleia....auto pou den perimena htan oi boston..8-1 stin 6 ???????????antitheta oi pirates opote tous paizo eite na kerdisoun eite na hasoun pote den me apogoiteyoun..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μωρέ μου το είπες δεν μου το είπες; Η κατάσταση με τα ρόπαλά τους πάει από το κακό στο χειρότερο. Τον Beltran τον πήραμε ούτε που τον είδαμε. Και που τον είδαμε δηλαδή σιγά τα αυγά. Οπότε, άστα βράστα. Στους τελευταίους τρεις αγώνες έχουν βάλει 5 runs και έχουν δεχθεί 14.
    Αμ οι Sox. 8 σε ένα inning. Και από ποιούς, τους KC. Τί άλλο θα δούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή