Σάββατο 13 Αυγούστου 2011

Ένα απ' όλα

Σαν να έχει πέσει πίεση στους ώμους μου, καθώς διαφημίζω από χθες δύο συνεχόμενες επιτυχημένες προβλέψεις και έτσι βρίσκομαι αντιμέτωπος με δύο πράγματα: 
Πρώτον την πιθανή χλεύη κάποιων που δικαίως θα πουν ότι πήραν τα μυαλά μου αέρα και δεύτερον με μία ενδεχόμενη αποτυχία, να προσγειωθώ απότομα.
Έτσι σήμερα πρέπει να είμαι πολύ προσεκτικός. Στο Ίντερνετ εμφανίζονται 4 παιχνίδια διαθέσιμα και από αυτά θα επιλέξω τα τρία δίνοντας μάλιστα διαφορετικές προβλέψεις για το καθένα, καθώς τα θεωρώ αρκετά δύσκολα όλα. 
Θα ξεκινήσω με το 657 Tampa Bay Rays @ New York Yankees. Θα πάω με την Tampa κι ας κέρδισε και χθες. Δίνει 2,10 και άρα αυξάνει τα κέρδη τη στιγμή που ο picker που ανεβάζει η Νέα Υόρκη, ο Hughes είναι ένα βήμα πριν την αποπομπή από την ομάδα με δύο ήττες στην έδρα της που αν γίνουν τρεις μαύρο φίδι που τον έφαγε. 
Δεύτερο παιχνίδι το 655 Los Angeles Angels @ Toronto Blue Jays. Η συνάντηση είναι pitchers game, καθώς ο Weaver των Αγγέλων έχει το χαμηλότερο ERA όλου του πρωταθλήματος και ο Romero δεν πάει πίσω με 2,94. Άρα το παιχνίδι είναι under του 7,5.
Τέλος θα πάω στο 656 Pittsburgh Pirates @ Milwaukee Brewers. Πολύ αμφίροπο παιχνίδι. Από τη μία έχουμε τον pitcher των Πειρατών που έχει τις περισσότερες νίκες εκτός έδρας στο πρωτάθλημα (10) ενώ την ίδια στιγμή οι ζυθοποιοί όπου βρίσκουν τους Pirates τους ρίχνουν στα αυτιά. Ήδη έχουν δέκα νίκες σερί και 32 στα 34 παιχνίδια από το 2007. Τί θα γίνει λοιπόν; Δύσκολο να πεις. Σκέφτομαι λοιπόν κάτι άλλο. Με τον Braun και τον Fielder σε μεγάλα κέφια τελευταία, οι Brewers πάνε για μεγάλο σκορ και γι' αυτό δίνω over του 7,5. Άντε και καλά κέρδη!

5 σχόλια:

  1. Μου αρέσει πολύ το over 7.5 των Brewers...
    Αν θα μπορούσατε,επειδή παίζουμε στον οπαπ να κοιτούσατε και τα μεταμεσονύχτια ματς...ευχαριστώ
    Αν θα μπορούσα να πω κ εγώ την άποψη μου,μαζί με το over θα συμπλήρωνα ακόμα δυο ματς...
    665. Giants@ Marlins : Giants...
    666. Rockies@ Cardinals : Cardinals...
    Με αυτά τα 3 θα πάω εγώ...
    και για "έκπληξη" έχω σημειώσει San Diego Pandres!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαιρετω κι εγω , παιζω στοιχημα με baseball εδω και ενα χρονο περιπου και μου αρεσει πολυ σαν αθλημα!!Μεχρι τις 15 Ιουλιου που δεν το ειχε ο ΟΠΑΠ επαιζα μονο σε εταιρια στο internet (Μονα παιχνιδια) , το οποιο εξακολουθω και κανω , και που και που ριχνω και κανενα παρολακι στον οπαπ για το χαβαλε.Χαιρομαι που ενας ανθρωπος θελησε να ασχοληθει και να αναλυσει πως παιζετε το baseball, αλλα και να δωσει σημεια , μιας και θεωρω πως το baseball ειναι πιο ευκολο και πιο βατο (αν ασχοληθεις) απο ολα τα αλλα αθληματα για να στοιχηματισεις!!

    Για σημερα Βλεπω κι εγω το Over 7,5 των 656.- Pittsburgh Pirates @ Milwaukee Brewers.
    Επισης βλεπω το 665.- ΔΙΠΛΟ των Giants μεσα στη Florida
    Over 7,5 βλεπω το 658.- Rangers @ Athletics
    Τελος για οσους παιζουν στο internet μου αρεσει πολυ ο Ασος των Phillies με χαντικαπ -1,5 απεναντι στους Nationals που τον εχω βρει σε αποδοση 2,18

    Καλη επιτυχια σε ολους !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να δω τον Torch να δίνει σημεία με χαντικαπ, και τί στον κόσμο.. Keep up the good work..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. exeis na kaneis problepsiapo tis 13 pou xathikes se xreiazomaste . pali diakopes eisai?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φίλε και όλοι εσείς που με διαβάζετε έρχομαι από άυριο ξανά

    ΑπάντησηΔιαγραφή