Παρασκευή 26 Αυγούστου 2011

Νούμερα, νούμερα, νούμερα, νούμερα

Διαβάζω γύρω μου νούμερα. Κι έτσι αναγκάζομαι κι εγώ να γίνω λίγο νούμερο. Γιατί όχι; Άλλωστε το Baseball έχει κάνει τα νούμερα επιστήμη.

Λοιπόν από τότε που ξεκίνησε αυτό το blog -λίγες ημέρες δηλαδή μετά από τότε που έβαλε το Άθλημα ο ΟΠΑΠ στο κουπόνι- έχω αναρτήσει συνολικά 17 προβλέψεις, όλες συνδιαστικές με τρία παιχνίδια, μία φορά με δύο και άλλη μία με τέσσερα. Σε όλες αυτές τις προβλέψεις έχω πετύχει δύο φορές τρία στα τρία (και τρία στα τέσσερα την μία φορά) δύο στα δύο σε εκείνη τη συγκεκριμένη πρόβλεψη και ευτυχώς μόνο δύο φορές καμία στα τρία. Όλες οι άλλες είναι δύο στα τρία ή μία στα τρία. Οι συνολικές μου προβλέψεις λοιπόν έχουν ποσοστό επιτυχίας 55%. Θα έλεγα ότι δεν είναι άσχημα για έναν άνθρωπο που άρχισε τώρα να ασχολείται με το Στοίχημα (όχι με το Baseball)

Αυτό το όμως που μου άρεσει είναι ότι από τότε που γύρισα από τις διακοπές και έχω εύκολη πρόσβαση σε στοιχεία (διότι καλό είναι το iphone, αλλά τί να σου κάνει όταν σου βγαίνουν τα μάτια) δηλαδή από τις 20 Αυγούστου και μετά, το ποσοστό επιτυχίας έχει ανέβει στο 75%. Αμέ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου