Δευτέρα 22 Αυγούστου 2011

Να και η αφεντομουτσουνάρα μου

Πριν από μερικές ημέρες συναντήθηκα με έναν φίλο μου, τον Μάνο Αντώναρο σε μία παραλία στην Χαλκιδική. Ξέρει την τρέλα μου με το Baseball καθώς αυτό ήταν η αιτία που γνωριστήκαμε. Ήταν πριν από περίπου τέσσερα χρόνια , όταν εργαζόμασταν στο Κανάλι 9 και ένα απόγευμα ενώ όλοι έβλεπαν έναν αγώνα ποδοσφαίρου στα μόνιτορ της αίθουσας σύνταξης, εγώ ήμουν πολύ αποροφημένος στον υπολογιστή μου. Τί έβλεπα; Baseball. Αμέσως ήρθε και με ρώτησε όλα τα σχετικά. Πως και έχω κολλήσει με αυτό το άθλημα, αν παίζω σε ομάδα, αν το Baseball έχει εδραιωθεί στην Ελλάδα και τα λοιπά. Έτσι, μόλις με είδε στην Χαλκιδική πήρε την κάμερά του και μου είπε: "Έλα τώρα να μου λύσεις τις απορίες μου". Δειτε λοιπόν την συζήτησή μας. Είναι λίγο μεγάλη (23 λεπτα) καθώς με ρωτάει πολλά και κόβεται λίγο απότομα καθώς γέμισε η μνήμη της κάμερας.


6 σχόλια:

  1. ειμαι 35 χρονών..η ζωή μου τα φερε έτσι ώστε στα 24 να βρεθώ φιλαδέλφεια για έρευνα(πανεπιστημιακή)..καθότι μπασκετικός και χαντμπολικός εκ παποιθήσεως (λόγω προτέρου εντίμου βίου),δε μπορούσα να καταλάβω το κόλλημα των αμερικάνων με το baseball..λόγω σπασίματος στα αμερικανάκια φιλαράκια μου και λόγω του κολλήματος με τους phill εγώ ξεκίνησα να υποστηρίζω τους pirates,,μόνο και μόνο για σπάσιμο(θα έχει ενδιαφέρον κάποια στιγμή να ασχοληθέις και με ιστορικές κόντρες,όχι μόνο nyy vs brs,αλλά και με πιο περίεργα και τοπικιστικά)..το κόλλημα μου με την ΑΕΚ και με αυτό που εμείς στην ΑΕΚ ονομάζουμε ατσαλωμα(δηλαδά την ικανότητα ενώ όλα πάνε κατευχήν για την ομάδα,αυτή στο τέλος να τα σκατώνει)με καναν και ψαξα την ιστορία των pit καλύτερα και είδα πως η ασυνήδητή μου επιλογή σαν φοιτητής τελικά ήταν συνηδητή..2η επιλογή πάλι λόγω ΑΕΚ οι red sox μέχρι το 2004..αυτό που θέλω να σου πώ και συγχώρα με για το σεντόνι ειναι πώς με το που που γύρισα ελλάδα μου λειψε το baseball..πιστεύω ότι οι έλληνες δεν έχουν καταλάβει πόσο πολύ τους ταιριάζει σαν άθλημα,αν το παίρναν πρέφα θα κάνανε παππάδες..
    σε γνώρισα μέσω του blog του αντώναρου στο gazzeta..η πλάκα είναι πώς και αν και έχω κόλλημα με το άθλημα φίλος με συνέστησε το blog σου..συνέχισε και postare στοιχεία για το άθλημα..
    Υ.Γ sorry για το σεντόνι και για τα ορθογραφικά....χίλια μπράβο για την προσπάθεια..
    Υ.Γ με πόσα runs στο πρωτο inning είναι δυνατόν να χάσει μια ομάδα?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταρχάς σε ευχαριστώ για το σχόλιο. Τα έχω ανάγκη. Κατα δεύτερον είναι πολύ αστείο ότι ο καθένας που ασχολείται με το Baseball έχει και μία περίεργη ιστορία για το πως ήρθε σε επαφή με αυτό. Ίσως θα πρέπει μία ημέρα να γράψω την δική μου και από κάτω στα σχόλια να βάλει ο καθένας τη δική του. Έιναι αλήθεια ότι κι εγώ πιστεύω πως το Baseball ταιριάζει πολύ στους Έλληνες αλλά και στο κλίμα μας, καθώς θα μπορούσαμε να παίζουμε εννέα με δέκα μήνες το χρόνο.
    Τώρα στην ερώτησή σου νομίζω ότι δεν υπάρχει απάντηση. Στην MLB δεν ηπάρχει το concept του mercy rule το οποίο υπάρχει στην IBAF. Τα mercy rule πάντως αρχίζουν να ισχύουν μετά το 5 inning και όχι νωρίτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τωρα ξερουμε το υφος σου οταν μας εξηγεις φιλε μου!
    να'σαι παντα καλα και ξανα-ευχαριστουμε για την παρεα και τις πληροφοριες που μας προσφερεις.

    υγ. γιατι τα καπελα ny κυκλοφορουν στην αγορα τοοοοοσο πολυ? χεχεχε

    3Κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. η ερώτηση μου με τα runs ήταν ρητορική και αναφερόταν ειρωνικά σε ένα ενδιαφέρον στοιχείο της ιστορίας των pirates....παρολα αυτα απάντησες με γνώσεις...respect απο μένα δεν έχω δεί ποτέ εφαρμογή του mercy rule...respect και μόνο που μου θύμισες τον όρο..η ερώτηση πάντως σχετικά με τη "αχρηστία"των pirates παραμένει..8 ιουνίου 1989 η απάντηση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στον 3Κώστα
    Όντως όταν εξηγώ για το Baseball έχω ένα στιλάκι παράξενο. Ένα καθηγητουλέ ρε παιδί μου.
    Τώρα, για τους New York είναι γεγονός ότι η ομάδα τους έχει τον μεγαλύτερο τζίρο ομάδας σε όλα τα αθλήματα του κόσμου (πάνω από Real ή Manchester) Είναι λογικό λοιπόν τα είδη τους να φτάνουν στα πέρατα του κόσμου ευκολότερα. Εγώ πάντως το έχω αγοράσει από το νεο γήπεδο των Yankees στο οποιο βρέθηκα πριν τρία καλοκαίρια. Είναι η μόνη φορά που έχω δει παιχνίδι στην Αμερικη και η εμπειρία ήταν καταπληκτική. Εννοείται ότι έχω άλλα τέσσερα, μία μπλούζα του Texeira και μία εμφάνιση του Jeter την οποία και φόρεσα στη δουλειά όταν πέτυχε τα 3000 hits. Όλοι με κοιτούσαν σαν εξωγήινο.

    Στον Ανώνυμο 4:06
    Mercy rule έχω δει να εφαρμώζεται σε παιχνίδια του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος και του παγκοσμίου, όχι όμως στο πέμπτο inning, αλλά στο έβδομο, καθώς όσο προχωράει το παιχνίδι μειώνεται η διαφορά στο σκορ.
    Πάντως αυτή την λεπτομέρεια στην ιστορία των Pirates δεν την γνωρίζω, θα την δω όμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μάλιστα. Το βρήκα. Αναφέρεσαι στην ήττα από τους Carninals με 15-11 αφού στο πρώτο είχαν μπει 10 runs και ο παρουσιαστής στην τηλεόραση είναι πει ότι αν χάσουμε αυτό το παιχνίδι θα περπατήσω ως το Πιτσμπουργκ. Καλή φάση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή