Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Back to Back... ΤΑΜΕΙΟ!!!

Back to back ταμείο στο τέλος θα κακομάθω. Είναι η δεύτερη ημέρα που έχω "δει" τί θα γίνει στα παιχνίδια λες και ρίχνω κάρτες ταρό. Ένιωθα μάλιστα τόσο σίγουρος που για πρώτη φορά έδωσα τόσες πολλές αναλυτικές προβλέψεις. Και από τις 6 μου βγήκαν οι 5!!!
Έχασα μόνο το παιχνίδι των Yankees με τους Athletics. Ο Kuroda ήταν πραγματικά πολύ καλός και ένω τον βρίζω άξιζε τη νίκη κρατώντας στο μηδέν το Oakland, ενώ οι Yankees σκόραραν μόλις 2 φορές.
Η μέρα λοιπόν ήταν τέλεια!!!
Συνεχίζουμε ακάθεκτοι!

2 σχόλια:

  1. Κωνσταντίνε μας λείπουν τα βιντεάκια σου . Μας είχες καλομάθει πέρσυ και φέτος έχει ατονήσει αυτή η προσπάθεια . Με πολύ καλή διάθεση το σχόλιο μου . Μακάρι να καταφέρεις να ξανακάνεις κάτι προς τα εκεί .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε μου δεν παρεξήγησα ούτε στιγμή το σχόλιό σου. Η αλήθεια είναι ότι ήθελα πάρα πολύ να ξανακάνω αυτή την προσπάθεια. Όμως από πλευράς χρόνου, αλλά και κουράγιου είναι πολύ δύσκολο. Ο γιός μου φέτος είναι ενός (τώρα 14ων μηνών) και δεν μου αφήνει ήσυχο χρόνο στο σπίτι, αλλά ούτε και την δυνανότητα να ξεκλέψω μία ώρα που χρειάζεται για να γίνει αυτό το βιντεάκι.
    Σκέφτομαι να κάνω ένα βιντεάκι κάθε Σάββατο πρωί. Ίσως το κάνω προς το τέλος της σαζόν που θα έχει πιο μεγάλη σημασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή