Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

Λίγα παιχνίδια, λίγες επιλογές

Λίγα τα παιχνίδια σήμερα (μόλις 9) οπότε οι επιλογές δεν είναι πολλές. Υπάρχουν κάποια παιχνίδια που ξεχωρίζουν, αλλά και κάποια αμφίρροπα, πέντε όμως από αυτά ξεκινούν νωρίς, οπότε μπορούμε και να τα παρακολουθήσουμε ζωντανά. Το ελεύθερο παιχνίδι της ημέρας είναι το Seattle Mariners @ Tampa Bay που ξεκινά στις 20:10.

636 New York Yankees @ Kansas City Royals.
Προβληματίστηκα πάρα πολύ γι' αυτό το παιχνίδι, κι ας σας φαίνεται αστείο. Θα είναι ένα εύκολο διπλό-στήριγμα για να ψάξουμε τα άλλα δύο, ή να το βάλω μία μεγάλη και αποδοτική έκπληξη;
Βασική αιτία του προβληματισμού μου είναι ότι δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτό το μηδέν που έχει σε νίκες στην έδρα του το Kansas. Από την άλλη... με τους Yankees θα σπάσουν την γκαντεμιά; Δεν νομίζω, οπότε κατέληξα στο δύο. Τώρα, από τη στιγμή που πήρα την απόφασή μου όλα τα άλλα, στατιστικές, μετρήσεις, τί κανει ο pitcher του ενός και τί κάνει του άλλου, εδώ περισσεύουν.
Διπλό λοιπόν για τους Yankees με απόδοση 1,60.

633 Pittsburgh Pirates @ Saint Louis Cardinals
Αυτοί μου έχουν μείνει παιδιά. Οι μισητοί, μισητοί, μισητοί Cardinals και όλη την ώρα σε αυτούς επιστρέφω. Τί να κάνω. Αφού παίζουν Baseball. Κάτι τόλμησα να ψελίσσω χθες στο ίδιο παιχνίδι περί under, και φυσικά πέρασαν τους Πειρατές ένα μανίκι που δεν περιγράφεται. Νομίζω ότι θα γίνει το ίδιο και σήμερα με τον Westbrook στον mount, κι ας είναι οι Pirates οι μόνοι που του έχουν δώσει ήττα στις 21 Απριλίου.
Άσσος λοιπόν για τους Cardinals με απόδοση 1,55.

631 Chicago Cubs @ Cincinnati Reds
Τους Cubs δεν τους επιλέγω εύκολα. Απλά διότι χάνουν. Γι' αυτό και το παιχνίδι το βάζω τρίτο στη σειρά. Όμως σήμερα στο βουναλάκι ανεβάζουν ένα όνομα που αξίζει την προσοχή μας. Τον Ryan Dempster, ο οποίος βγαίνει από την Disabled list και πιστεύω ότι θα μας δώσει ένα καλό παιχνίδι. Άλλωστε στην έδρα των Reds έχει 6 νίκες και 3 ήττες. Το ξέρει το γήπεδο και όχι μόνο αυτό, πρίν τραυματιστεί είχε γενικώς πολύ καλές εμφανίσεις.
Βάζω λοιπόν διπλό για τους Cubs με απόδοση 1,90.

Θα βάλω και έναν μπαλαντέρ. Δύσκολο.
635 Arizona Diamondbacks @ Washington Nationals
Και θα το βάλω over. Παρά το ότι επάνω στο βουναλάκι ανεβαίνει ο Detwiler, ο οποίος έχει μόλις 1,64 ERA, εγώ θα ποντάρω σε άνοιχτό παιχνίδι, το οποίο κάνουν κατά καιρούς οι Nationals. Και νομίζω ότι οι Κροταλίες μετά την οριακή ήττα τους χθες στο 9ο inning, θα καταλάβουν ότι μόνο με ρόπαλο παιρνάς από τους Nationals.
Over λοιπόν με όριο το 6,5 και απόδοση 1,80. Ίδια απόδοση έχει και το under, που νομίζω ότι σημαίνει πως στον ΟΠΑΠ προβληματίστηκαν και απλά αποφάσισαν να κατεβάσουν το όριο.


19 σχόλια:

  1. tha parw cardinals shmera tpt allo...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ, ορκισμένος εχθρός του σου λέω μέσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για τους Toronto Blue Jays με τους L.A Angels τι λέτε;
    Εγώ λέω 1!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όντως μοιάζει με άσσο, καθώς οι Άγγελοι, έχουν μία κεκτημένη ταχύτητα μετά και το No-hitter το χθεσινό. Από την άλλη παραμένουν ασταθείς και οι Toronto προέρχονται από δύο νίκες (και μάλιστα μία μεγάλη) απέναντι στους Texas, οπότε γενικώς το φοβήθηκα το παιχνίδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ το φοβάμαι. Απλά για μια πρόβλεψη.
      Μια άσχετη ερώτηση. Που μπορώ να βρω ακαδημίες στην Ελλάδα (Baseball πάντα)!!!

      Διαγραφή
    2. Φίλε μου δεν χρειάζεται να κάνεις τη διευκρίνιση. Εδώ μιλάμε μόνο για Baseball. Και στις 6 Μαΐου για Baseball θα μιλάμε. Και στις 7 το ίδιο. Όταν χρεοκοπήσει η Ελλάδα ίσως σταματήσουμε.
      Τέλος πάντων να σου πω για τις ακαδημίες.
      Και μόνο ο πληθυντικός είναι δυστυχώς αστείος. Ακαδημίες δεν υπάρχουν. Υπάρχει ένας καλός συμπαίκτης, ο οποίος κάθε Σαββατοκύριακο μαζεύει στα γήπεδα της Λεωφόρου Βουλιαγμένης όσα περισσότερα παιδιά μπορεί και τους κάνει μαθήματα. Επίσης υπάρχουν άνθρωποι που λατρεύουν το άθλημα και προσπαθούν να το διαδόσουν στα παιδιά και στην Πάτρα. Ίσως να υπάρχουν ακόμη και στη Θεσσαλονίκη, αλλά δυστυχώς νομίζω όχι πια.
      Από εκεί και πέρα για μεγαλύτερες ηλικίες κάθε ομάδα είναι απλώς ανοιχτή σε νέους ανθρώπους που ενδιαφέρονται. Και στην δική μου ομάδα (την Ευρυάλη) δεχόμαστε νέους παίκτες, αλλά κυρίως για εκμάθηση εφήβων, η καλύτερη περίπτωση είναι η Ολυμπιάδα Περιστερίου την οποία την προπονεί ένας πραγματικά ταγμένος άνθρωπος, ο οποίος διδάσκει στα παιδιά ό,τι ξέρει.
      Αναλόγως για τί ενδιαφέρεσαι πες μου να σου δώσω περισσότερες λεπτομέρειες.

      Διαγραφή
    3. Εγώ θέλω να ξεκινήσω γιατί ασχολούμαι υπερβολικά!!! Είμαι 16 ετών και θέλω να μπω σε μια ομάδα γιατί μου αρέσει αυτό το άθλημα. Από χτες ψάχνω για μια ομάδα. Θέλω να ασχοληθώ και θέλω να μου δώσεις κάποιες λεπτομέρειες για τις ομάδες.

      Διαγραφή
    4. Οκ, στείλε μου το mail σου για να σου δώσω τις πληροφορίες του υπεύθυνου της Ολυμπιάδας

      Διαγραφή
    5. Drosos1996@yahoo.gr στείλε εδώ. Ευχαριστώ. Θα πάω κιόλας να παίξω και τα 3 πρώτα παιχνίδια που έχεις γιατί το άλλο το φοβάμαι.
      Στο facebook μπορώ να σε βρω;

      Διαγραφή
    6. Ναι, αλλά το βαριέμαι και μπαίνω σπάνια. Ανεβαίνουν όμως αυτόματα όλα τα tweets μου.

      Διαγραφή
    7. ok στείλε μου το mail που μου είπες και πες μου που μπορώ να σε βρω στο facebook!!!

      Διαγραφή
  5. Η ΧΘΕΣΙΝΗ ΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΟΠΟΤΕ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΞΑΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΟΒΕΡ ΤΗΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ ΗΡΘΕ ΣΧΕΔΟΝ 5 ΦΟΡΕΣ ΧΘΕΣ.28 RUN ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΣΕΙΡΑΣ ΟΧΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΟΥΣ PITCHERS.
    ΣΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ Μ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΝΤΕΡ ΤΩΝ ΓΙΓΑΝΤΩΝ, ΜΕ ΚΑΛΟΥΣ PITCHERS ΚΑΙ ΟΙ 2 ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΑΚΟΥΜΠΑΕΙ Ο TORCH ΝΟΜΙΖΩ ΤΟ ΑΝΤΕΡ ΚΛΕΙΔΩΝΕΙ :)
    ΚΑΙ ΤΟ ΣΙΚΑΓΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΕΡ ΑΛΛΑ ΛΕΩ ΝΑ ΤΟ ΑΦΗΣΩ. ΜΙΣΗΤΟΥΣ ΔΕ ΠΑΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΤΟ ΧΑΛΑΣΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΑΠ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΛΟΙ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕ ΛΕΕΙ.ΓΙΑΝΚΙΣ ΘΑ ΒΑΛΩ ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΓΕΛΑΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΑΝΣΑΣ ΚΑΙ ΑΜΑ ΕΙΣΑΙ NYY, ΤΕΤΟΙΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΙΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ. ΤΡΙΤΟ ΠΟΙΟ ΝΑ ΒΑΛΩ?
    ΓΙΩΡΓΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ έχω δώσει και μπαλαντέρ, αλλά πρέπει να πω ότι γενικά δυσκολεύτηκα σήμερα. Για μελέτησε λίγο το Tampa, αν και εμένα η έλλειψη Longoria εξακολουθεί να με προβληματίζει. Δεν μπορεί να συνεχίσουν σαν να μην τρέχει τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΥΤΟ ΚΟΙΤΟΥΣΑ ΤΩΡΑ. ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΑΛΑΝΤΕΡ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕ ΑΠΟΤΡΕΠΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΙΑΣΕΙ ΠΟΤΕ U/O ME ΤΕΤΟΙΟ ΟΡΙΟ (6,5). Ο ΝΙΕΜΑΝΝ ΕΧΕΙ ΚΑΛΗ ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΟΡΟΝΤΟ ΕΝΩ Ο MILLWOOD ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΗΝ Τ.Β ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΤΡΙΤΟ. THANX MAN

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΓΩ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΣΤΗΡΙΧΘΩ ΣΤΑ ΟΒΕΡ ΤΩΝ ΓΙΑΝΚΙΣ ΚΑΙ ΤΩΝ REDS. ΧΘΕΣ ΠΑΡΑΛΙΓΟ Ο CLOSER ΤΩΝ MARLINS BELL ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΟΥΣ GIANTS ΤΟΝ ΕΒΓΑΛΕ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΤΟΥ ΜΑΙΑΜΙ ΠΡΙΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΓΙΑ GIANTS. ΔΙΧΩΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΕΙΝΑ Ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΠΛΗΡΩΜΕΝΟΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ CLOSER ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τελικα για τους φίλους που παίζουν στο ιντερνετ το καλυτερο είναι το live στοίχημα . Σήμερα έπαιξα πρώτη φορά live στο Φιλαδέλφια - Ατλάντα υπέρ της Φιλαδέλφιας και υπέρ του ubder και πληρώθηκα . Ήταν 1 - 0 από την αρχή και βλέπωντας το live με εικόνα φαινόταν οτι ο Blanton απλά ήταν untouchable σήμερα . Μια παρατήρηση απλά κάνω σαν συμβουλή προς όλους . τελικά όταν το βλέπεις live είναι πολύ πιο εύκολο να παίξεις και να κερδίσεις . Τώρα βλέπω ότι ο Vogelsong χτυπιέται πολύ από το Μαιάμι και έχει πετάξει και πολλά pitch . To έπαιξα over και ελπίζω να κάτσει και αυτό σιγά σιγά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μόνο οι Cubs; Όλοι και οι Cardinals και οι Yankees. Δεν πειράζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όταν το έγραψα μόνο οι Cubs είχαν πονέσει, οι Cards κέρδιζαν και οι Yankees δεν είχαν αρχίσει ακόμα. Μετά έγινε ο χαμός

    ΑπάντησηΔιαγραφή