Σάββατο 19 Μαΐου 2012

Και μετά το Champions League τί; BASEBALL!!!!

Σήμερα, φυσικά και όλος ο κόσμος θα παρακολουθήσει Champions League. Κατά πάσα πιθανότητα και εγώ, αν και η γυναίκα μου (που βγαίνει σπανίως λόγω του παιδιού) μου έχει ζητήσει να πάμε σινεμά. Μάλλον λοιπόν δεν θα δω ολόκληρο τον αγώνα. Τα παιχνίδια του Baseball όμως ξεκινούν πιο αργά, οπότε, μόλις γυρίσω από το σινεμά θα στρογγυλοκαθήσω στον υπολογιστή μου και θα δω ό,τι παίζει εκείνη την ώρα. Πιθανότατα του Giants με τους Athletics. Μην ανησυχειτε, δεν σας το προτείνω το παιχνίδι.

Ταυτόχρονα αξίζει να σας πω ότι και σήμερα αλλά και αύριο υπάρχουν αγώνες του Ελληνικού Πρωταθλήματος. Εγώ θα συμμετάσχω στο παιχνίδι της Ευρυάλης απέναντι στο Μαρούσι και θα σας έχω όλες τις λεπτομέρειες το βράδυ της Κυριακής.
Πάμε τώρα για τις προβλέψεις.


618 Pittsburgh Pirates @ Detroit Tigers

Δεν είναι η πρώτη φορά που πηγαίνω εναντίον στον Burnett και σίγουρα δεν θα είναι η τελευταία. Πρέπει να παραδεχθώ ότι τις δύο τελευταίες φορές που ανέβηκε στο mount οι Pirates δεν έχασαν (αλλά και εκείνος δεν πήρε το Decision), θεωρώ όμως ότι αυτή τη φορά θα χάσουν. Και θα πάρει και το Decision. Τα ακριβώς αντίθετα έχουν γίνει στα δύο τελευταία παιχνίδια του Smyly. Η ομάδα έχει χάσει αλλά εκείνος δεν έχει πάρει το L. Είμαι σίγουρος λοιπόν ότι και εδώ η κατάσταση θα αναστραφεί. Θα πάρει το W.
Με λίγα λόγια βάζω Άσσο για τους Tigers με απόδοση 1,60.

625 Chicago White Sox @ Chicago Cubs
Οι Lovable Loosers είναι μία ομάδα που συμπαθώ, αλλά σπανίως υποστηρίζω, διότι ποτέ ξέρεις αν και πότε θα έρθει μία νίκη, ανάμεσα στις πολλές ήττες. Αυτόν τον κανόνα θα παραβώ σήμερα. Θα πάω λοιπόν για άλλη μία φορά υπέρ του Dempster, ο οποίος έχει μόνο μία ήττα, αλλά προέρχεται από ένα παιχνίδι όπου οι Cubs κέρδισαν. Εξακολουθώ να πιστεύω στον Dempster και δεν μπορώ να πιστέψω ότι δεν έχει καταγεγραμένη ακόμη νίκη με τόσο χαμηλό ERA (1,74).
Θα πάω λοιπόν για άλλη μία νίκη των Cubs με τον Dempster. Άλλωστε εχθές οι White Sox κέρδισαν με έναν πόντο διαφορά στο τοπικό ντέρμπι του Σικάγο. Απόψε λοιπόν είναι η ώρα των Northsiders.
Άσσος λοιπόν για τους Cubs με απόδοση 1,60.

629 Saint Louis Cardinals @ Los Angeles Dodgers
Εχθές στοιχημάτισα υπέρ του over στο παιχνίδι Cincinnati Reds @ New York Yankees και έχασα. Την απόφαση ότι το παιχνίδι θα είναι over την είχα πάρει από πολύ νωρίς, όταν είδα τους pitchers. Μετά είδα το όριο του 10,5, ήμουν όμως τόσο σίγουρος που ακόμα και 12,5 να είχαν βάλει, πάλι over θα το έπαιζα.
Σήμερα μου συνέβει το ακριβώς αντίθετο. Είδα το πρόγραμμα και μόλις διάβασα ότι παίζουν οι Westbrook και Kershaw είπα "under". Μετά πήγα να δω το όριο. Το έχουν βάλει στο 5,5. Αυτομάτως σταμάτησα να λέω "under". "Και τί θα γίνει αν ο ένας απ' τους δυο δεν πάει καλά;" ή "Τί θα γίνει αν απλά το bullpen τα κάνει θάλασσα προς το φινάλε;" σκέφτηκα. Έτσι, άλλαξα γνώμη και το φοβήθηκα το under.
Πάω λοιπόν για OVER με όριο το 5,5 και απόδοση 1,65.

4 σχόλια:

  1. Κώστα εκτός από OVER στους St. Louis Cardinals @ Los Angeles Dodgers θα μπορούσαμε να βάλουμε και έναν άσσο για τους Dodgers;;; Τί λες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φυσικά, όπως εχθές, μόνο που τέτοιες επαναλήψεις είναι δύσκολες με ομάδες κορυφής. Φοβάμαι ότι είναι 50-50

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάντως το πιάσαμε και οι δύο!!!! 6-0!!!
    Και μια βοήθεια αν θέλετε για την Σελίδα στο Facebook. MLB Greek Fans!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φίλε μου δυστυχώς εγώ μόνο αυτό έπιασα σήμερα. Δεν γα....ται

    ΑπάντησηΔιαγραφή