Τρίτη 1 Μαΐου 2012

Back to Back ταμείο μου φτιάχνει τον Απρίλιο

Back to Back ταμείο θα κακομάθω.
Ήταν μία ωραία βραδιά. Έχασα τους Baltimore, οι οποίοι όμως άξιζαν την προσοχή μου. Έχασαν στο γήπεδο των Yankees, με 1-2. Τους βγάζω το καπέλο.
Το καπέλο βγάζω επίσης και στους δύο pitchers του Texas @ Toronto, Darvish και Drabek.
Ο πρώτος πήρε τη νίκη ρίχνοντας σε 7 innings 9 strikeout και μόλις 2 walks. Ο μόνος πόντος που δέχθηκε ήταν ένα homerun. Από την άλλη, ο Drabek, σε 6 innings έβγαλε 8 strikeout, δέχθηκε 5 hits (μόλις ένα περισσότερο από τον Darvish) περπάτησε επίσης μόνο δύο, αλλά δέχθηκε δύο runs. Κανονικά πρόκειται για επίδοη νίκης, επειδή όμως τα πράγματα κρίθηκαν στις λεπτομέρειες, γι' αυτό κι εγώ είχα βάλει την ασφάλεια του under, το οποίο μου έδωσε λύση και με έστειλε ταμείο.

Έτσι, τελικά ο Απρίλιος έκλεισε με καλά αποτελέσματα, ανεβάζοντας τα ποσοστά επιτυχίας μου στις προβλέψεις στο 69% (πολύ σεξουλιάρικο) ενώ πριν μερικές ημέρες ήταν στο 63%. Κάτι είναι κι αυτό και ελπίζω στους επόμενους μήνες να παρουσιάσω αύξηση επιτυχιών, ώστε να ξεπεράσω το περυσινό μου ποσοστό το οποίο ήταν κάτι λιγότερο από 75%.


Καλό μήνα.

5 σχόλια:

  1. polu kalh mera xtes...bravo sou keep going!!!egw phga tameiaki me to under tou toronto kai evala +1.5 run stous baltimore.kai plhrwthika!!!!pame kala..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. epishs me trwei to 2.60 twn piratwn shmera..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ευχάριστο αυτό. Και χαίρομαι που αρχίζετε κάποιοι να κάνετε σχόλια, διότι αυτό ζωντανεύει το blog, και βελτιώνει και τη διάθεση, τόσο στις επιτυχίες, όσο και στις αστοχίες. Όπως και να' χει με παρέα είναι καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κοίταξε, είναι αλήθεια ότι είναι επικίνδυνο, καθώς οι Πειρατές σκοράρουν δύσκολα. Από την άλλη, αν πηγαίνει κανείς για να βάλει λίγα και να πάρει πολλά είναι μία επιλογή. Με τον Burnett στο mount, ίσως να το έβλεπα πιο εύκολο. Βέβαια τότε δεν θα είχε αυτή την απόδοση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΙΣΘΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ST. LOUIS-PITTSBURGH. ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΜΕ ΜΙΚΡΟ ΣΥΝΟΛΟ RUN ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΕΝΑ UNDER ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΓΩΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή