Δευτέρα 7 Μαΐου 2012

Νέα ημέρα, νέα πορεία

Νομίζω ότι μπορούμε όλοι να συμφωνήσουμε πως σήμερα είναι μία νέα ημέρα για την Ελλάδα ασχέτως πως βλέπει κανείς τα πράγματα. Γράφω λοιπόν και εγώ με νέα διάθεση, μετά τη χθεσινή ξεπέτα που ανέβασα, μόνο και μόνο για να έχω κάνει μία τοποθέτηση.

695 San Francisco Giants @ Los Angeles Dodgers
Όπως να έχετε (ίσως) παρατηρήσει, σπανίως κατατάσσω πρώτο έναν αγώνα που έχω αποφασίσει να τον βάλω Over ή Under. Αυτό λοιπόν θα το αλλάξω σήμερα και θα πάω σε OVER. Ο λόγος είναι διότι ασχέτως αν οι Giants δεν τα πάνε πολύ κατά στο ρόπαλο, βαθιά μέσα μου πιστεύω ότι σήμερα ο Zito θα τα κάνει θάλασσα. Είναι αλήθεια ότι δεν τον πάω καθόλου, ασχέτως αν αναγνωρίζω πως η χρονιά του ξεκίνησε πολύ καλά. Εξακολουθώ να τον θεωρώ ασταθέστατο pitcers και το 1,76 ERA που έχει δεν αρκεί για να μου αλλάξει την άποψη. Ποντάρω λοιπόν ότι ο Zito δεν θα παίξει καλά. Επίσης ποντάρω ότι στο Lineup των Dodgers θα είναι και ο Matt Kemp, και έτσι θα μπουν αρκετοί πόντοι.
Αν δεν γίνουν τα παραπάνω το over κινδυνεύει καθώς ο Lilly είναι σε καλή φάση (αν και επιστρέφει από το DL) ενώ τα ρόπαλα των Γιγάντων (με τον Sandoval εκτός) δεν είναι πολύ παραγωγικά.
Εγώ πάντως επιμένω: OVER με όριο το 6,5 και απόδοση 1,85. Και το πιστεύω και πολύ.

687 New York Mets @ Philadelphia Phillies
Δεν μου έχει βγει σε πάρα πολύ καλό να επιλέγω τους Phillies (ακόμη και με τον Halladay στο mount) το τελευταίο διάστημα. Παρά ταύτα θεωρώ ότι δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτή η κακή εικόνα που εμφανίζεi και ο πάικτης, και η ομάδα. Απέναντι στη Νέα Υόρκη ο πανύψηλος pitcher έχει 9 νίκες και μόλις 2 ήττες, σε 11 ενάρξεις, που σημαίνει ότι κάθε φορά παίρνει την απόφαση και άρα είναι ο άνθρωπος κλειδί στο παιχνίδι. Σήμερα λοιπόν πιστεύω ότι ο Doc θα κρατήσει τα ρόπαλα των Mets, οι οποίοι έχουν σκοράρει κατάτι λιγότερο από τους Phillies (106 runs οι πρώτοι, 110 οι δεύτεροι)
Άσσος λοιπόν για τους Phillies με απόδοση 1,50.


691 Cincinnati Reds @ Milwakee Brewers
Σας έχω ξαναγράψει ότι ο Aroyo μου είναι συμπαθείς. Μπορεί μεν κάποιες φορές να μην καταφέρνει να κρατήσει την μπάλα μέσα στο γήπεδο, πιστεύω όμως ότι σήμερα θα βρει τις λύσεις απέναντι στους Ζυθοποιούς, οι οποίοι έχουν πολλούς τραυματίες και επομένως αποδεκατισμένο Lineup.
Βέβαια το παιχνίδι δεν θα είναι εύκολο και λογικά ο ΟΠΑΠ έχει βάλει στο διπλό μεγάλη απόδοση, πιστεύω όμως ότι ο Gallardo δεν θα καταφέρει να κάνει τη διαφορά με το μεγάλο του ERA (5,79) απέναντι στα ρόπαλα των Reds.
Βάζω λοιπόν ένα δύσκολο διπλό με απόδοση 2,05.

10 σχόλια:

  1. http://pazaribet.blogspot.com/2012/05/1-1-2-1.html
    kalh epitixia file na xoume

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για τους Texas Rangers @ Baltimore Orioles τι λες; Εγώ θα πω μια δύσκολη νίκη για τους Baltimore γιατί τώρα δύο αγώνες έναντι στους Red Sox με έκαναν να πιστέψω σε αυτούς και μην ξεχνάμε ότι έχουν το καλύτερο record στο πρωτάθλημα αυτή την στιγμή και λογικά θα θέλουν να το ενδυναμώσουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Bone .
    Exw thn entypwsh oti antilambanese to baseball ws podosfairo h basket . sygxwreseme an kanw lathos . parola ayta tha ekthesw th gnwmh mou . h baltimorh proerxetai apo ena xtesino marathwnio 17 innings , ti shmainei ayto? oti xrhsomopoihsan oti eixan kai den eixan gia na teleiwsoun to paixnidi kerdofora bebaia alla einai kourasmenoi . polu kourasmenoi. fantasou oti ta 2 teleytaia inning ta pitchare xtes o designated hitter pou eixe na kanei pitch apo to lukeio . petage 91 milia giati einai epaggelmatias paixths alla h douleia tou sthn omada einai allh. 6 oloklhres wres epaizan . syn 2 wres to batting practice 8 . ena kanoniko 8 awro sto ghpedo . kai shmera antimetwpizoun opws eipe kai o proponhths thn kalyterh omada ta teleytaia 2 xronia sthn mlb . me bash tous 2 telikous pou exei paiksei. tha einai dyskolo pistevw polu dyskolo na kerdisoun .
    Sygnwmh an se kourasa h an se phra apo ta moutra alla sigoura to baseball den einai podosfairo opou theleis na synexiseis to nikhforo seri eidika toso nwris sth sezon . otan exeis 130 paixnidia mprosta sou kapoia mporei na ta afhseis apla giati prepei na ksekouraseis thn omada eidika otan paizeis me thn kalyterh omada pou kai fetos epibebaiwnei thn kalh katastash ths . den kserw ayth einai h apopsh mou kai den tha pontara baltimorh shmera me tipota . isws ayrio . an to shmerino paixnidi einai kanonikhs diarkeias kai xrhsimopoihsei problepomena tous paixtes pou prepei .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κοίταξε. Είναι λογικό κάθε ομάδα να θέλει να ενδυναμώσει τη θέση της. Από την άλλη όμως εγώ πάντα φοβάμαι ότι οι Orioles μέσα στην ψυχή τους παραμένουν μικρή ομάδα, ή αν θες, ασταθής ομάδα. Τον pitcher τους δεν τον έχω παρακολουθήσει στενά και τα νούμερά του δεν μου λένε πολλά. Όχι ότι μου λένε του Harrison, όμως όπως και να έχει θεωρώ ότι οι Texas μπαίνουν στο παιχνίδι με περισσότερη αυτοπεποίθηση.
    Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι δεν θα είναι εύκολο το παιχνίδι, όποιος και να το κερδίσει, εγώ όμως γέρνων προς τους Rangers.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα σε όλους,θα συμφωνήσω με το φίλο απο πάνω μου για τους Orioles γι'αυτο έχω παίξει και Texas σήμερα.
    Επίσης θα συμφωνήσω με τον Torch για τους Phillies,νομίζω πως με τον Halladay σήμερα θα το πάρουν το παιχνίδι.
    Τέλος Θα πάω με το Detroit ,όπως επίσης και με το Houston ΆΣΟ ή Over.
    Αυτα απο εμένα ,καλη επιτυχία σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η ανάλυσή του αναγνώστη στις 11:28 είναι άριστη. Α-ΡΙ-ΣΤΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ok δεν με πειράζει και είμαι ανοιχτός στις απόψεις των άλλων αλλά και να με κρίνουν δεν έχω κανένα πρόβλημα. Εξάλλου εσύ μάλλον (και είμαι σίγουρος) ασχολήσαι με το Baseball αρκετά χρόνια. Εγώ ασχολούμαι από τα Χριστούγεννα και ό,τι ξέρω το ξέρω μέσα από αυτό το site αλλά και το official site της MLB. Συγνώμη αν έκανα λάθος αλλά αυτά που βλέπω από τους αγώνες αυτά λέω.
    Πάντως αυτό που είπες <> κάνεις λάθος. Έχω ξεκαθαρίσει τι εστεί Baseball τι Ποδόσφαιρο και τι Μπάσκετ. Τέλος πάντων γι' αυτό είμαι σ' αυτό το site για να μάθω τα νέα της MLB αλλά του Ελληνικού Πρωταθλήματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. File Bone kai pali sygnwmh pou se epiasa apo ta moutra . Genikotera opws isws katalabes den poly goustarw to podosfairo enw antithetws latrevw to baseball kai th filosofia pou presvevei . To xthesino skor htan 14 - 3 yper tou texas . Ayto shmainei oti h baltimorh htan polu kourasmenh . Shmera omws me 2 meres ksekourash meta to marathonio einai mia allh mera me allous starting pitcher . An kai panta h zygaria tha gernei yper tou texas giati h baltimorh den egine ksafnika omada prwths grammhs opws leei ki o torch alla to kalo ths ksekinhma ofeiloume na to sebastoume kai na to doume me pio analytiko mati . kalhmera se olous .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νομίζω ότι ο Bone δεν μπερδεύει το ποδόσφαιρο και το Basket με το Baseball, ή τουλάχιστον έτσι μου φαίνεται. Όμως δεν είναι εύκολο να συλλάβει κανείς τί σημαίνει να παίζουν οι ίδιοι παίκτες κάθε μέρα και καμία φορά δυό φορές τη μέρα, όπως εχθές οι Indians και οι White Sox. Είναι μάλιστα αστείο, καθώς μιλούσα προχθές με κάποιο φίλο και χρειάστηκε να του απαντήσω τρεις φορές "Κάθε μέρα" για να πειστεί ότι ξέρω τί λέω και ότι καταλαβαίνω τί με ρωτάει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κοίτα εγώ θα τα δεχτώ όλα εκτός από την συγνώμη σου γιατί σε αυτό το site πιστεύω ότι όλοι μαθαίνουμε από κάτι έστω και λίγο. Εγώ έκανα λάθος και το παραδέχομαι απλά τώρα έμαθα ποιοι παίκτες είναι οι "αρχηγοί" του παιχνιδιού.Την συγνώμη δεν την δέχομαι γιατί εγώ έκανα λάθος και η συγνώμη σου ήταν άχρηστη. Αντιθέτως εγώ πρέπει να ζητήσω συγνώμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή