Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

Espresso

Βάζω μία πρόβλεψη εξπρές, καθώς μόλις τώρα (16:00) βρέθηκα σε υπολογιστή. Από το πρωί είμαι στους δρόμους.

628 Arizona Diamondbacks @ San Francisco Giants
Ξέρω ότι πολλοί θα διαφωνήσετε με την επιλογή μου, όμως ο Lincecum είναι μεγάλος pitcher, που απλά φέτος δεν πάει καλά. Η ομάδα του έχει χάσει τα τελευταία 5 παιχνίδια με αυτόν στο mount. Νομίζω λοιπόν ότι είναι ώρα αυτό να σταματήσει.
Άσσος για τους Giants με απόδοση 1,70.

627 Milwakee Brewers @ Los Angeles Dodgers
Και οι Kershaw είναι μεγάλος pitcher, και με το ERA 1,97 πιστεύω ότι δεν θα έχει πρόβλημα απέναντι στους Ζυθοποιούς οι οποίοι δεν παιρνούν και την καλύτερή τους εποχή.
Άσσος λοιπόν για τους Dodgers, με απόδοση 1,55.

623 Philadelphia Phillies @ New York Mets
Και οι Clif Lee είναι πολύ μεγάλος pitcher που δεν πάει καλά φέτος. Έχει μόνο ήττες (2 αυτός και 5 η ομάδα με αυτόν στο mount) ενώ οι δύο νίκες που έγιναν με εκείνον starter δεν του καταγράφηκαν. Όμως μέχρι τώρα φτάνει κατά μέσο όρο στα 7,2 innings στα παιχνίδια του, δηλαδή αρκετά βαθιά και γι' αυτό νομίζω ότι του αξίζει μία νίκη απέναντι στους Mets. Θα είναι δύσκολη (εξού και το παιχνίδι μπαίνει τρίτο) αλλά πιστεύω ότι θα την καταφέρει.
Διπλό λοιπόν για τους Phillies με απόδοση 1,65.

2 σχόλια:

  1. ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΠΛΟ ΤΩΝ CARDINALS MOY ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΗΜΕΡΑ ΑΦΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΟΙ BRAVES ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο HUDSON ΕΧΕΙ ΚΑΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ CARDINALS.AN ΚΡΑΤΗΣΕΙ Ο LOSHE ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 5 RUNS ΤΟΤΕ Η ΝΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ST-LOUIS ΕΧΕΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν θέλεις να κάνεις μία δουλειά, κάντην μόνος σου. Ο Dempster (που έχει 9 σερί ήττες με ένα εντυπωασιακά μικρό ERA) έβαλε το πρώτο του RBI και ισσοφάρισε το παιχνίδι. Είδες Bone; Ο φίλος σου. Είναι και δικός μου φίλος όμως γιατί τον έχω στο fantasy στην ομάδα μου και δεν μου έχει δώσει ούτε νίκη ο κερατάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή