Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

Τα εύκολα δύσκολα και τούμπαλιν

Για το χθεσινό κουπόνι είχα κάποια σχόλια από αναγνώστες, που πολύ τα χάρηκα, καθώς σπανίως μου αφήνετε σχόλια, κι έτσι δεν έχω άποψη για αυτά που σκέφτεστε.
Ο ένας αναγνώστης θεωρούσε δύσκολα τα ματς που επέλεξα εκτός από το Over. Ένας άλλος έκρινε ότι ο άσσος των Indians δεν ήταν και τόσο δύσκολος. Τελικά η αλήθεια ήταν (όπως γίνεται συνήθως) κάπου στη μέση. Το Over επεδείχθη δύσκολο, κάτι που το πίστευα κι εγώ γι' αυτό και το είχα βάλει τελευταίο. Η νίκη των Indians επίσης δεν βγήκε, αν και την πίστευα πάρα πολύ γι' αυτό και την είχα δώσει πρώτη.
Και τελικά το μόνο που βγήκε ήταν το πραγματικά δύσκολο: Η ήττα των Nationals. Η ομάδα απέδειξε για άλλη μία φορά ότι έχει καταπληκτικό pitch (γι' αυτό και κράτησε το μηδέν μέχρι το 8ο inning). Δεν έχει όμως και πολύ καλό ρόπαλο, γι' αυτό και τα περισσότερα παιχνίδια τα κερδίζει με λίγα runs. Συνήθως λιγότερα από 5.

2 σχόλια:

  1. epaixa tous padres ston asso kyriolektika thriller game pou me kathilose...to "eukolo" overaki pou den irthe pote....mazi meous kokkinokaltsades diplo se ssysthma 2-3.....kai vgalame psixoula...SHMERA exei matsares me YANKEES TEXAS oi aGAPHMENOI CARDINALS(POLLA TAMEIA mautous)kai PHILS na xehwrizw san prwth matia....perimenw kai ta dika sou me thn analysh toys..pame na tous kanoume party

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμπίπτουμε φίλε μου. Τα έχω δει από προχθές και τα παώ και εγώ αυτα τα παιχνίδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή