Τρίτη 17 Απριλίου 2012

Κάλιο αργά...

Το ξέρω έχω αργήσει λίγο, αλλά πραγματικά με κατέβαλε λίγο ο θάνατος του Δημήτρη Μητροπάνου και όλο το μεσημέρι είμαι σπίτι μου και ακούω μουσική. Σας βάζω λοιπόν τρεις γρήγορες προβλέψεις

600 Minnesota Twins @ New York Yankees

Δύσκολο παιχνίδι για την Minnesota που θα κληθεί να αντιμετωπίσει τον CC Sabathia. Θα μου πείτε, "σιγά ρε μεγάλε τον παίκτη, δύο ήττες έχει να δείξει μόνο φέτος". Αλήθεια είναι αυτό, γι' αυτό και εγώ θεωρώ ότι δεν θα καταγράψει και τρίτη και θα κερδίσει τους Twins αρκετά εύκολα.
Άσσος λοιπόν για τους Yankees με απόδοση 1,35.

605 Texas Rangers @ Boston Red Sox

Αυτό είναι ένα δύσκολο αλλά πολύ ενδιαφέρον παιχνίδι. Πιστεύω ότι θα το κερδίσει η Βοστώνη, αλλά θα ποντάρω στο UNDER, καθώς διακρίνω ότι το 8,5 που έβαλε ο ΟΠΑΠ ώς όριο είναι πολύ υψηλό. Ακόμα και με τα ERA των δύο pitche να το πάμε, ο Lewis για το Τέξας έχει 1,42 και ο Lester 2,40. Σύνολο 3,82.
UNDER λοιπόν, με απόδοση 1,75.


611 Pittsburgh Pirates @ Arizona Diamondbacks

Αυτό το παιχνίδι πιστεύω ότι γράφει επάνω του Κροταλίες, όπως έγραφε και χθες. Οι D-backs είναι πάνω σε ράγες, ενώ οι Πειρατές, όλο και κάπου βουλιάζουν.
Θα βάλω λοιπόν Άσσο για την Αριζόνα με απόδοση 1,45.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου