Κυριακή 29 Απριλίου 2012

Ήμουν πολύ μπροστά χθες

Ήταν μία φοβερή βραδιά η χθεσινή. Οι Cardinals ξεμπέρδεψαν νωρίς με τους Brewers. Πιο εύκολα απ' ότι δείχνει το σκορ ξεπέταξαν και οι Tigers, τους Yankees, καθώς σκόραραν 6 runs στο 1ο inning και στη συνέχεια δεν πιέστηκαν παρά λίγο στο τέλος. Καπου εκεί κοιμήθηκα (ήταν πια 2 το πρωί) για να ακαναλύψω λίγο αργότερα μέσα στον ύπνο μου ότι οριακά -αλλά με τον Lincecum πρωταγωνιστή- και οι Giants κέρδισαν τους Padres.
Έτσι, η ώρα πάει 07:07. Άνοιξα τα μάτια μου για να δω πως πάει το Nationals @ Dodgers. Τελευταία επίθεση για τους γηπεδούχους με το σκορ στο 3-1. Το παρολί είναι ζωντανό! Το inning ξεκινάει με droped 3rd strike και τον ροπαλιστή των Dodgers να φτάνει στην ένα. Ο επόμενος περπατάει. Τρίτος ο Uribe, που χτυπάει ένα ground rule double. Ένας πόντος μπαίνει και είμαστε στο 3-2. Το παρολί ψυχοραγεί. Στη συνέχεια ο Rodriguez, ο closer για τους Nats, ρίχνοντας 100άρια βγάζει ένα strikeout. Μετά γίνεται ένα φοβερό play στο σπίτι. Δύο out και το παρολί παίρνει πάλι ζωή. Τελευταίο out του παιχνιδιού και η μέτρηση φτάνει 1-2. Τελευταίο strike του παιχνιδιού, και ο pitcher ρίχνει ένα wild pitch. Ο δρομέας από την τρία ισοφαρίζει 3-3 τελειώνοντας το under. Λίγο αργότερα ο Kemp αποτελείωσε τα πάντα με walk off home run. Άδικο ρε παιδιά.

2 σχόλια:

  1. Άστα φίλε μου έχω παίξει νίκη για Βοστώνη, Τέξας, Σαν Φρανσίσκο , Ντιτρόιτ , Κάρντιναλς και χάνω την Ουάσινγκτον ... Μόνο αυτή ... και πως στο τέλος και με 3 - 1 μπροστά . Έλεος ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχασα τον ύπνο μου. Μέσα σε 9 λεπτά όλα άλλαξαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή